|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:dat die bank dan nog niet lek is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Waarom denk je dat ik een nieuwe moet scoren.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Aha, dat ziet er redelijk comfi-chair-achtig uit Hatsjikidee! |
|
Niets loungt zo lekker als een bank. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:zeker weten heeft zelfs een bierblikjes houder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die jongens waar ik mee op Waldrock was hadden ook zo heerlijke stoel mee. Was ook knalroze... *UM gaat morgen eens kijken bij de Gamma...* Hatsjikidee! |
|
quote: Jammer dat ze er niet zijn met een Bierkratkoeler. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:bij de action en bij de xenos hebben ze ze ook Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ik denk dat je dan een beetje scheef zit, maar 't is een idee. doe mee met het beste idee van Nederland Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is plan B, de stoel waar ik het over heb is een loungemodel. Laag bij de grond, lange rugsteun mét hoofdkussentje (maar helaas geen bierblikjeshouder , dus wie weet, misschien toch de Xenos ) [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 14-06-2005 22:57] Hatsjikidee! |
|
quote: Met camouflage print, enorm stoer natuurlijk! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ze verkopen ze inderdaad ook bij Gamma. Ik kan het weten,ik werk er. Had er trouwens vorig jaar ook bij op Graspop,we konden godver niet ff onze kont keren of er zat iemand anders in,van de vriendjes en vriendinnetjes. |
|
Ik wil een doodskist om te loungen.. Met kussentjes! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ze verkopen bij de Gamma toch ook bijlen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: 't is maar net waar je je prioriteiten legt he. @leviathanica grr Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat kan heel goed, de stoel waar ik op Waldrock voornamelijk op zat was ook niet van mij ... Hatsjikidee! |
|
@Leviathanica : Ja,maar ik vrees dat je die niet binnen krijgt gesmokkeld op Graspop.... [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 14-06-2005 23:00] |
|
Ik heb er echt onwijs veel zin in!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Heer Staalman! Als ik niet beter wist zou ik denken dat dat een kreet van vreugde was! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Welnee, ik ga trachten een ieder aldaar den feestvreugde te ontnemen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik daag U uit, mijn beste. Ik daag U uit. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Euj die heb ik dit jaar ook, maar dan met groene zitting. Oh en bij trekpleister hebben ze nu mooie oranje stoelen voor 5 nogwat. |
|
Van de site : ARCH ANEMY has cancelled all the summer festtivals ! ABORTED confirmed !! ABORTED!! |
|
jeeeej, kaartje is binnen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |