|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: no sir! |
|
quote: Kijk even op het forum, daar staat nog wat meer info, in wat threads over softdrugs.. |
|
quote: Ach niet zo nauw nemen. Zo lang je niet overdreven je zak weed gaat showen voor zo'n klerekast zal het allemaal wel meevallen. Ik heb er nooit problemen mee gehad. don't mistake lack of talent for genius |
|
Aah!, alcohol: lekker legaal en in de vorm van onder andere bier nog lekker ook I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmm met Megadeth en Madball wordt de vrijdag opeens toch wel interessant... |
|
Peter Pan Speedrock komt ook! |
|
en Hatebreed komt op de plek van suicidal tendencies. dat worden weer flink wat blauwe plekken |
|
quote: Yeaaaaah Hatebreed! Eens kijken of het publiek daar ook zo uit hun dak gaan, op Waldrock was die pit echt geniaal. |
|
Tuurlijk, er is nog nooit een Hatebreed concert geweest waar iedereen stil stond. |
|
quote: Ik ken geen enkel concert waar men stil staat, d0h. |
|
quote: O nee? Popfront "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nee.. Bier halen gaat niet vanzelf. Oh en Hatebreed in popfront lijkt me ook niet echt een heel erg goed idee.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-04-2005 14:21] |
|
quote: Oja "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Plassen overigens ook niet.. Maar goed, even een flauwe opmerking terug voor Disciple. |
|
er mag van mij trouwens nog wel wat death metal erbij, maar dat komt er hopelijk op het laatste moment nog bij zoals gewoonlijk OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: Doe nog maar een keertje Suffocation |
|
kaartjes zijn in het bezit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
of jungle rot , lividity zoiets Die gasten zijn toch al in europa |
|
doe mij maar necrophagist |
|
quote: Zeker, samen met dying fetus vorig jaar zeker de beste van de line up wat mij betreft! OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
cephalic carnage stond vorige maand in de aardschok er ook bij, deze maand niet meer ik zou graag disgorge(us) wel willen zien OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
weet iemand trouwens vanaf hoe laat je het terrein op kan? ik hoorde namelijk een gerucht dat je dag ervoor (dus donderdag) er al op zou kunnen.....ik neem aan dat dit b#llshit is? |
|
CC is inderdaad een brute band. lijkt me wel wat om live te zien |
|
geen idee. maar er zijn meerdere festivals waarbij je eerder het terrein op kan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |