|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er ook zin in Het zal je moeder maar wezen... |
|
beetje dun bezaaid met bands die ik wel wil zien. Ik weet het zo net nog niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb mijn kaartje al |
|
Ik vind de affiche alweer redelijk tegenvallen. Nu nog beslissen of ik ga voor de sfeer of gewoon thuisblijf. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Ach, dat is elk jaar. Ik ga voornamelijk voor de sfeer en om oude bekenden tegen te komen. En er zijn wel een aantal bands die ik leuk vind. Ik heb me tot nu toe altijd goed geamuseerd. |
|
zal wel weer een gigantische bus vanuit lottum gaan. yes yes |
|
Het heeft wat geduurd dit jaar (die prijs! die prijs!), maar ik heb dan toch maar een ticket gekocht. De drie dagen. De tent ook enzo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: DE tent? De GMM feesttent? *ik ben in een flauwe bui* Met mijn eerstvolgende loon ga ik ook maar eens een ticket halen, de affiche is goed genoeg en ik geraak toch wee niet naar Wacken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben wanhopig op zoek naar alternatieven... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Binnekort ook maar kaartje kopen, toch maar naar Graspop. Kan namelijk meerijden met iemand uit me klas. Maar iemand enig idee of er nog meer bands bijkomen? |
|
zojuist door herr rajackar overgehaald om ook naar graspop te gaan. En dat nog wel in het weekend dat ik jarig ben... Ik verwacht veeeeeel bier. (vodka is ook ok.) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik breng je vodka.. als ik je kan vinden |
|
ok ik zal je m'n telefoon nummer aan je geven Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
quote: ik ook |
|
*im the motherfucking GMM bus driver* |
|
nog geen kaartje, wel al verlof geregeld |
|
Ow ja, hier ook heen. |
|
Nieuwe bands: Gorefest en Sirenia FREEZE |
|
quote: Ik heb m'n ticket gekocht, denkende dat mijn loon deze week nog zou gestort worden.. Niet dus. Dat wordt weer een weekje omelet met droog brood. Denk er nu pas aan dat ik ook nog een nieuwe tent zal moeten kopen.. Mijn piepkleine-1-kilo-tent biedt toch net iets te weinig comfort. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hopelijk zal Sirenia een beetje beter spelen dan in A'pen een pâar maand terug, dan waren ze echt slecht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mwoh omdat het moet ga ik ook maar phantom lord gaan we weer samen pilsje pakken http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Staat Anthrax er nou ook op ofnie? |
|
quote:Tja... Ik verwacht er ook gewoon bar weinig van eigenlijk, maar ja... Wie weet is het een leuke ontdekking... @MF: lijkt me een strak plan gek FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |