|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jep SabbatH, ik zat even in de war met een andere band En jaweeeel, Manowar!! Gewoon al eens voor de afwisseling verdomme. Maar ja, als de rest van de affiche een beetje deglijk wordt bekijk ik het nog wel. Dat ze alvast Vader maar weer boeken. En vooral geeeeen WT!!, die zoutzakken hebben op een metalfest al lang niks meer te zoeken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: idd, ze vallen in herhaling. quote: En Cruachan, die mogen er ook wel eens staan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Héhéh, ja, voor een bezopen rondedans erbij I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Idd En Sirenia, en nog eens een goeie black metal band (die nie zo bekend is als DB en CoF) [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 04-11-2004 17:56] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mocht dit waar zijn, dat word het weer GM dit jaar. I am the 1%. |
|
quote: Euhm, mocht, IM heeft er al een koppel keer gestaan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zijn er al data bekend? Anders kom ik ook.(Kon in '04 ni,moest werken) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: 24, 25, 26 juni geloof ik |
|
Graspop? Is dat dat metalfestival in Belië net over de grens bij Eindhoven? Hatsjikidee! |
|
Van mij hoeven ze niet te komen, laten we het maar bij underground bands houden. Althans niet te grote bands "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
van mij mogen ze manowar ook wel op t podium zetten hoor. Lijkt me wel lache om hun live te zien. Ow, en eindhoven ligt niet aan de belgische grens, dat dorpje heet reusel. En jah, dat festival is het schoppen aas in je hol klootzak! |
|
Manowar, Iron Maiden en Black Sabbath op één festival zou te mooi zijn om waar te zijn. En dan ook nog Megadeth, Dissection, Axel Rudi Pell en Amon Amarth erbij... lijkt me niet gezond |
|
quote: Lijkt me idd niet gezond voor je portomonnee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hoop op Black Sabbath als headliner. Misschien komt Alice Cooper ook nog wel weer 3 keer maakt scheepsrecht!! Maar mochten ze een, in mijn ogen, waardeloze headliner hebben, ga ik wel in de biertent zuipen!!! |
|
quote:again...k MOET uit dit topic blijven !!! grmbl...waarom ook samen met Bag Your Head!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Waar blijft Satyricon?? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:jammer, sabbat is veel gaver, japanners in onderbroeken en corpsepaint op podium of was dat sadistik exekution laat maar, ManOwaR moet komen, misschien ben ik (= hwulff) er ook Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Japanners...als ik jou was zou ik je geld zetten op Sadistik Exekution ja... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Haal je daar je mosterd vandaan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
damn mensen, is het al bijna zover? godver lopen we niet ietwat op de zaken vooruit, bestaan er geen andere feestjes voor menig zielig zieltje hier? wat is dit voor onzin topic... zie ik volgend jaar rond mei / juni allemaal wel weer.... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Tja als je dit jaar op de posters en shirts naar de grote namen keek (Alice Cooper, Cradle of Filth, Slipknot) zou je echt denken dat 't een kut-festival was, maar toch was het programma enorm gaaf. Inderdaad jammer van al dat geld dat ze aan zulke zooi uitgegeven hebben, maar zo'n festival is toch altijd zeer in orde |
|
quote: Edit: Wel met Frost en niet Joey Jordison. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 06-11-2004 17:34] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Van mij mogen dingen zoals Kreator, Sodom, Nasty Savage, Nuclear Assault d'r ook wel bij. wuust robuust |
|
quote: Helemaal mee eens. .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |