|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tof, dan zie ik je ook eens spelen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ah, kan ik je ein-de-lijk eens zien optreden hehe. Nah dan ben ik er ook wel, binnenkort maar even kaartje halen dan. |
|
quote: Gaaf!!! |
|
quote: Of wou je zeggen dat jij daar ook zal zijn? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: VET Marcel!!!! Zie je daar |
|
Ik wil graag gaan maar het is het weekend voor onze verhuizing dus dat komt niet echt goed uit. Naja, veel plezier zij die wel gaan! |
|
quote:hehe, is het dan eindelijk bevestigd |
|
Ook bevestigd: Anthrax (dus toch!) en Walls of Jericho. Het speelschema staat ook weer op de site. Moeilijke keuzes dit keer: Nevermore of Kreator Behemoth of Peter Pan Speedrock Gorefest of Pro-Pain [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-05-2005 22:02] |
|
waar blijft noutoch die echte topper op zaterdag, ga de moed opgeven Rock moet Rollen |
|
quote: Makkie voor mij! Nevermore tig keer gezien, Kreator dus Peter Pan Speedrock al paar keer gezien, Behemoth dus Gorefest laatst nog gezien, Pro-Pain ook ehhr tent dus? |
|
quote:Nevermore of Kreator wordt een moeilijke keuze |
|
quote: Kreator Peter Pan Speedrock Gorefest |
|
quote: Gaaf!! quote: Dat valt wel mee Nevermore Behemoth Gorefest |
|
quote:Oh ik vind em juist heel makkelijk. Kreator "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Pfft, als die graspop zolen nu eens deftig hun werk gingen doen om Black Sabbath en W.A.S.P. naar Dessel te brengen, DAT zou echt de moeite zijn. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb gehoord van iemand dat je met je graspop kaartje ook gratis op de trein naar dessel kan omdat de treireis bij de prijs zat inbegrepen... Weet iemand hier wat van? |
|
dat lijkt me sterk. |
|
quote: Nogal ja, anders eis ik meteen dat ze me een bon geven voor een volle LPG tank I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja misschien omdat je hier in nederland je kaartje koopt... |
|
oke: waarom zou de Belgische Spoorwegen zoiets doen? |
|
dat zou ik niet weten, maar iemand was er heilig van overtuigd dat dit wel het geval was. Het leek mij ook niet onmogelijk dat de ticketservice in nederland en belgië een deal hadden gesloten met beide spoorwegen en een prijs voor de treinreis had inbegrepen. |
|
quote: Met pukkelpop kon je gratis met de trein (vanuit elk station in belgië) naar het festival reizen. Zou me dus niets verbazen als dat met Graspop ook kan... Ik betaalde een treinkaartje vanaf Arnhem tot aan het eerst station in België en kon vanaf daar gratis verder reizen... We don't take it, we just fake it... |
|
Maar dat (Van Pukkelpop) stond dan vast wel ergens aangegeven op de website of op het kaartje lijkt me dan. |
|
yup, you're right. En op de Graspop-site is er zippo aan info daarover terug te vinden. Lijkt me inderdaad sterk dus... Ach, de pendelbussen zijn iig. gratis... We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |