|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gaaf Kreator "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik krijg er steeds meet zin in.... |
|
quote: Beter!!! Wordt/is een vette line-up dit jaar. Alleen waarom Slipknot er weer moet staan?? |
|
... Ik ben eruit. Ik ga naar Wacken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Yup, ik ook. |
|
Ik zit juist nog steeds te twijfelen of ik nou moet gaan of niet. |
|
Dat zat ik ook, tot ik deze waardeloze toevoegingen zag. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Er zit genoeg bij wat wel de moeite waard is. |
|
quote: aaaargh, niet weer Snotlip en ook nog eens Mama Roach, groaaaaargh Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: BEHEMOTH ENSIFERUM ENSLAVED IN FLAMES SAMAEL 5 bands die ik graag wil zien. In mijn ogen een kleine hoeveelheid als je ziet hoeveel namen er in die lijst staan. Daarnaast is de aanwezigheid van Slipknot en Syndrome of a down voor mij alleen maar ergerlijk. Ik kies voor Wacken. Daar staan meer interessante bands plus dat daar ook wat Doombandjes komen - een genre dat ik hier niet in terugzie. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik word er ook niet echt vrolijk van. Om over het altijd en eeuwig aanwezige Within Temptation nog maar te zwijgen. Misschien dat ik vrijdag maar thuisblijf (alleen Enslaved vind ik nog wel interessant) Ik had vanochtend een update gekregen, maar ik zag Ensiferum nergens meer vermeld staan. Was dat iemand anders ook nog opgevallen? |
|
Hmm Papa Roach is idd niet echt feesten There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
yes, slipknot en papa roach |
|
alweer slipknot Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hopen dat tDEP ook weer dit jaar komt komt... |
|
zal wel tegenvallen |
|
quote: Godver, je hebt gelijk! Dat zuigt. Maar niet getreurd, 1 april (geen grap) staan ze in Biebob Vosselaar, met Graveworm..... Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
Hmmm er spelen meer gave bands op de zondag dan op vrijdag en zaterdag bij elkaar... [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-03-2005 0:09] |
|
Niet zeuren over Slipknot! Harstikke vette band! Ik denk dat ik voor een 1dags kaart ga, de dag van Slayer, Slipknot, In Flames en Sick of it All. |
|
Niet dat ze Dream theater, soilwork, in flames, soilwork, nevermore, suicidal tendencies, system of a down, slipknot, samael en dark tranwuillity op een dag zetten |
|
quote:je vergeet Slayer |
|
Yep best leuk dit, ben dr wel Vrijdag 24 juni: Alter Bridge Caliban Chimaira Enslaved Grave Digger Helmet Immolation Kreator Metal Church Nevermore Papa Roach System Of A Down Within Temptation Zaterdag 25 juni: Accept Amon Amarth Behemoth Bullet For My Valentine In Flames Mastodon Oceans Of Sadness Rose Tattoo Samael Sick Of It All Slayer Slipknot Soilwork Zondag 26 juni: Arch Enemy Axel Rudi Pell Dark Tranquillity Dream Theater Dio H20 Iron Maiden Lacuna Coil Murphy's Law Nuclear Assault Primal Fear Suicidal Tendencies Yngwie Malmsteen |
|
Vanmiddag eindelijk maar eens een kaartje aanschaffen http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ja stiekem heb ik hier toch wel weer zin in |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |