|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ehhmm. Is het hier nog niet een beetje vroeg voor. Nog 3/4 jaar... |
|
quote: Organiseer je toch HubPop |
|
Elk groot festival heeft steeds dezelfde grote bands. Maar dit jaar was er op graspop veel nieuws: therion, suffocation, life of agony,.. (zeker vijftien bands in totaal die voor eerste keer op graspop stonden) ik ben zeker voor mijn 8ste keer aanwezig, topfestival en graspop heeft een zeer gevarieerd programma als je het vergelijkt met wacken, nieuwere dynamo festivals, bang your head,.. Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:Ooit al eens op Wacken geweest dan? Bekijk de line-ups eens van Graspop van de laatste paar jaren...zo gevarieerd is het (helaas) echt niet meer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoogstwaarschijnlijk staat W.A.S.P. komend jaar ook op graspop. |
|
quote: Die zouden er idd wel eens mogen staan ja Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Héhé, gisteren was dat nieuws van hen zelve zowat te horen. Dat is dan wel weer goed nieuws, zo'n beetje meer van die ouwere bands waarmee we niet doodgeknuppeld worden zou mooi zijn. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Doet u mij maar Ritual Carnage |
|
Intestine Baalism KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hij heeft alleen de naam Graspop niet genoemd.Maar een groepje belgen waren er toch stellig van overtuigd. |
|
quote: Ah, dat zou geweldig zijn. verder hoop ik nog op wat duitse thrash volgend jaar. |
|
quote: Sodom bijvoorbeeld, dat zou echt vet zijn! En als Deströyer er al meermaals mocht staan, doe dan verdomme eens Bewitched, rond de middag in een tent met bier in de hand, zou gewoon af zijn. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik denk dat we wat thrash dit jaar al geweldig verwend zijn, maar te veel thrash bestaat niet |
|
Wat meer folkmetal zou wel leuk zijn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
king diamond, dat zou de baas zijn! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik hoor net dat 't niet doorgaat. |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ho! De magische I-band is gevallen! Zou fantastisch zijn moge die ooit nog eens naar Europa en specifiek Nederland komen. En dat ze dan maar heel "Anatomy of the Beast" spelen. quote: Uiteraard sarcasme van mijn kant aangezien Sadistik Exekution uit Australië komen. De enige kans dat Rok en Rev. Kriss Hades met spleetogen zullen rondlopen zal zijn wanneer Dave Slave hen op de koppen ramt met die Duitse helm van hem. Ritual Carnage ben ik met u eens, mits alleen nummers van hun debuut album. Die thrasht nog steeds het beslag uit de pannekoeken! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Hoelijk lig ik deze keer NIET zat onder een boom als maiden optreed |
|
Iron Maiden Amon Amarth Ozzy met Black Sabbath Doe ook maar: Opeth (die hebben aan mij beloofd dat ze gaan touren volgend jaar ), Sonata Arctica, Vader, Finntroll, Tool , In Flames, Apocalyptica, Kalmah, Moonspell en Samael (maar alleen oude nummers) En dan nog een handjevol waar ik ff niet op kan komen |
|
destroyer 666, in flames en manowar, dat zie ik wel zitten schoppen aas in je hol klootzak! |
|
Is er nog geen datum bekend? Ik ben namelijk van 21 Juni tot 21 Juli op stage .... |
|
Ik las op Metalfan dat het van 24 tm 26 juni is. |
|
NEE Godver |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |