|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Accept is bevestigd. En tickets kosten nu al 70 hoero. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Grave Digger kwam toch ook?....of loop ik nu een jaar achter? .. |
|
Komt Grave Digger niet elk jaar? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: In de 2 jaar dat ik er ben geweest heb ik ze niet gezien. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:damn, wat worden die kaartjes duur Maar als ze een beetje fatsoenlijk programma in elkaar zetten ga ik toch. |
|
Mits ik op vakantie ben, ben ik aanwezig. dan is wacken gewoon mn vakantie respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Oeh laat me raden: J.B.O. en Onkel Tom komen ook! Hypocrisy vast ook wel Zenial |
|
en doro http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
MWAHAHOAHAAHA! ACCEPT! And my marlboro light |
|
quote:balls to the wall wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ondanks dat het inderdaad kloterig duur is, ga ik wel weer... |
|
ik denk niet dat ik ga, tenzij er een enorm woeste line up komt... anders geef ik het geld liever uit aan een relaxte vakantie met mijn Duitse schone Bruce Banner |
|
zo duur is het ook niet en de inkom van het zwembad is inclusief dat bedrag Do androids dream of electric sheep? |
|
Vergeleken met andere festivals valt het nog wel mee.... 115 euro Lowlands bijv Zal dit jaar nog wel meer worden.... |
|
*blij dat ie gratis naar wacken gaat* They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:dat geluk zal ik volgend jaar niet meer hebben |
|
quote: Ik ga wel gratis, maar daar staat dan weer tegenover dat ik moet werken op het festival. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
En Nightwish komt ook How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Corvus Corax is ook bevestigd. Verder is de lineup op accept na niet super boeiend, maar ja, het is nog wel erg vroeg om daarover te gaan miepen. Ik zal er hoogst waarschijnlijk wel weer bij zijn, simpelweg omdat het het leukste festival is dat ik ken (met mogelijke uitzondering van Blind Guardian Open Air). For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:whaaaaahaaa wie gaat er nou werken tijdens een heersch festival als wacken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: De mensen die je bier gaan schenken bijvoorbeeld... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zijn ook meestal geen metalheads Zenial |
|
vinnut al kut als ik bij sommige concerten in de goudvishal moet werken kan je na gaan op wacken daar hoor je bier te ZUIPEN en niet te SCHENKEN |
|
Nee. Ik ga niet naar W:O:A tenzij er een wel ERG goede reden daar voor is. (zoals Nocturno Culto dit jaar) Ik ga wel waarschijnlijk 2x naar Tsjechie voor Open Hell Fest, Extreme Obscene en vakantie in het algemeen. |
|
quote:heb ik het toch mooi bekeken als lichtmevrouw bij de bosuil....zuipen wat ik wil,zolang ik maar op knopjes kan drukken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Volgende pagina |