|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Binnenkort even een nieuwe videokaart halen, dna kan ik eindelijk fatsoenlijk Thief III en Deus Ex II spelen |
|
Ben nou bezig met Punisher en Socom op de ps2..brute games,vooral Punisher is en vette game, had het er niet helemaal verwacht, maar de hoeveelheid blood en gore waren geweldig !!! Straks nog maar eens een keer. Iemand anders hier nog deze games gespeeld, en wat vinden we ervan ?? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-06-2005 18:37] Fuck the world and fuck you |
|
Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Nintendo... Fuck the world and fuck you |
|
Vanmiddag uitgespeeld: Phantasy Star II, en direct begonnen aan deeltje III Phantasy Star HEERSCHT! [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-06-2005 22:57] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik hoorde dat de komende Nintendo console ALLE ouwe Nintendo titels kan afspelen. WTF. l33t. |
|
quote: Klopt; dat is wel gaaf aangezien je bergen van 't net kan sleuren; daarentegen schijnt het technisch de zwakste van de nieuwe consoles te zijn; lijkt vooralsnog wel schamel dus... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tja, Nintendo staat er idd niet zo lekker voor. Zeker niet op het gebied van online shit. |
|
dat bedoelde ik niet..wat moet je met nintendo,xbox en je pc als je de fucking ps2, de psp en binnenkort de ps3 hebt ?? Wat is er zo gaaf aan de nintendo games ?? Fuck the world and fuck you |
|
quote: ehm, dus? quote: De ouwe Nintendo games zijn gewoonweg geweldig. Daarnaast worden de vette games op de playstation (vaak) ook gereleased voor PC. |
|
Iemand hier trouwens devil May cry gespeeld ??? Zoja wat vinden jullie ervan ?? Ben van plan 'm te kopen, het leek me wel een vet spel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Antwoord 1: Niets. Antwoord 2: Zelda. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Socom vond ik echt een ene zak aan, na 2 dagen was ik het spel behoorlijk beuh, het spel is te makkelijk, in je omgeving gebeurt te weinig. En die spraakherkenning is ook behoorlijk kut. |
|
quote: windwaker is kut |
|
quote: Niet gespeeld nog. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
sja, ik zit zelf te twijfelen wat ik nou toffer vind, socom of rainbow six 3.. ( het enige deel wat ik heb van die serie ). Nou ja, straks maar wer eens verder met Punisher. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb zelf een PS2 en speel Super Metroid en andere Nintendo klassiekers op een emulator. (Chrono Trigger, Link's Awakening bijvoorbeeld) Niets mis met de oude SNES games. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Heb je wel meerdere Zelda spellen gespeeld? Ik denk het niet, dat blijkt uit je reactie. Zegt A link to the past je iets? Of Ocarina of time? |
|
quote: YUO ARE SO PWN3D |
|
quote: De rest van de zelda games heb ik uiteraard wel gespeeld, en die vond ik zeer gaaf, ik vond dat hele cartoon gebeuren in windwaker gewoon volledig kut. En waarom zou ik de andere delen niet gaaf mogen vinden en windwaker kut? leg mij dat eens uit. Kortom als bijvoorbeeld een band een cd uitbrengt en jij vind dat een super goeie cd, vervolgens brengt deze zelfde band een cd uit van de zelfde qualiteiten maar met een totaal ander genre qua muziek, dan moet je dat dus hoe dan ook gaaf vinden? Slappe hap zeg... (ja ik vergelijk nu ff een spel serie met een band, om duidelijk te maken waarom jouw post gewoon dom is ) [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 14-06-2005 11:40] |
|
quote: Nee man, die is vet! |
|
De graphics van Windwaker zijn inderdaad wat 'apart', maar dat maakt het echt geen slecht spel. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Ik zeg ook nergens dat het slecht is, aleen dat ik het gewoon kut vond. |
|
Slecht, kut.. allemaal klote. Ben nu Metroid Fusion aan het spelen op een GBA emulator. Best wel erg gaaf. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |