WOOHAAA sinds maandag de trotse eigenaar van een psp!
copy paste
Eindelijk.. na veel te lang wachten en uitstellen, heb ik hem binnen
m'n eigen psp ! ben er echt kapot van zo vet, de spellen, vooral 't scherm, de geweldige beniening van alles, de menu's, 't hoofdmenu, 'T DESIGN waah!
Gewoon alles zit goed in mekaar ziet er verzorgt uit, en 't voelt allemaal heerlijk
Echt, als je hem voor 't eerst uit de verpakking haalt, zit je wat gaar naar dat ding te kijken van damn... DUDE wtf? DUDE!
Echt de eerste indruk is geweldig! en vooral wederom van 't scherm, echt sick, vooral in 't donker, dus als je een echt goeie eerste indruk van 't scherm wil hebben, check em sávonds of op een wat donkerder plekje in huis ofzo, overdag ziet alles er ook slick uit hoor, maarja, alles reflecteerd nogal, en 't zonlicht overheerst nu eenmaal met alles dat een schermpje heb.
De spellen zijn ook MAD, ik moest er 4 spellen bij halen, aangezien sony verlies op die dingen maakt en onze importeur anders meer moest betalen voor losse psp's...
Dus ik heb Metal Gear Acid, Need for speed Underground rivals, Tony hawk underground remix(thug2 met extra levels, gewoon precies dezelfde versie
) en Wipeout Pure erbij gescoord, die laatste is helaas nog niet binnen maar verwacht ik volgende week.
MGA is MAD, heel vet spel, heb een paar slechte reviews gelezen, en ik zag 't niet te rooskleurig in voor dat spel, maar 't werkt erg goed, en lekker voor in de trein, leuk denkspel goed uitgewerkt. (behalve de camera, maar ach)
Nfsu is gewoon nfsu
ziet er wat minder uit dan sommige andere pspracers, maar toch erg slick, en vooral veel opties en 't tunen zit er gewoon weer lekker in.
Tony Hawk is echt de topper, 't is gewoon precies hetzelfde spel als z'n console broer op een aantal textures na, maargoed, de resolutie van t scherm zelf is natuurlijk ook lager, je ziet 't echt niet.. (480x272)
Filmpjes, foto's en mp3's naar 't ding laden is ook geen moeite, en foto's zien er belachelijk goed uit, heb m'n hele portfolio op maat gemaakt, dus als ik eens wat moet laten zien heb ik altijd alles bij de hand, en nog op een damn nice scherm ook.
Voor de rest vraag maar raak, hier nog een paar foto's net genomen, kijk en huiver:
2 foto's van 't scherm, beetje overbelicht, genomen in donkere kamer zonder flits, dus lange sluitertijd.. maar toch, imagine hoe strak het er normaal uitziet. als je 't wil zien, hit me up when i'm @ school (zit meestal op stage, maar eens in de 3 weken terugkomdag op donderdag.. net gehad helaas)
GO GET IT!
Zo ff naar de volgende pagina gebumped..