|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aanrader voor de PS2 Owners.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hehe, dat is de enige die ik niet heb. Maar ik dacht dat het plan de originele Unreal Tournament was! |
|
quote: dat is een leuk spel om te zien. het spelen zelf lukte me niet echt hahah Suck my piss |
|
quote: idd. |
|
Zoals ik al zei speel ik de laatste tijd vooral Unreal Tournament 2004, maar de originele vind ik toch vetter, 2003 wil ik ook nog wel eens proberen. En ik vind hem ook vetter dan Quake 3: Arena, wat destijds de concurrent was. Quake 4 moet ik ook nog spelen. |
|
Smoochy, als jij een PS2 hebt, ren dan ff naar de winkel voor deze: |
|
Shadow of the Collossus! Wat een ongelooflijk mooie en gave game is dat geworden! O man, alleen daarom wil ik nu eigenlijk een PS2 FREEZE |
|
quote: Bron WAHAHAHA. Ik moet geboycot worden door de gamesindustrie. Een Belgenmop is nu op zijn plaats: Waar haalt Maarc Dutroux al het lekkers vandaan? Ja. Je raadt het al. De gevangeniskantine. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
geld regeert edit, moet ineens denken aan het Ouwe zooi topic en die Platform crossover bullshit licencie onzin bij spellen die op meerdere computers/consoles te spelen zijn. Of verneukte namen in Soccer games vanwege geld [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-02-2006 13:44] Suck my piss |
|
LOL @ Chelman I am the 1%. |
|
quote: Lame: UT en UT 2003 zijn bij bol.com allebei 14,99. |
|
quote: Dat is duurder dan ik had verwacht, maar ik zou nog steeds liever het eerste deel kopen. |
|
Heb je die C&C boxset al? Suck my piss |
|
Ik heb nu nog college, maar ik wil zo nog even naar Nedgame en de Korenbeurs toe, bij Nedgame moeten ze hem ook wel hebben! Gisteren kwam het er alweer niet van, hehe. |
|
Ik zag die C&C box vandaag liggen in de FRS, ziet er wel vet uit |
|
Ik heb al op de Nedgme site gekeken, maar ze hebben niet veel toffe spellen en ze zijn fucking duur, dus ik ga zo ook naar de Free Record Shop! |
|
quote: Ah, dus gewoon UT. Aha. Ja, weet ik veel. |
|
ik zeg : mario smash football....het rammen is gewoon zelfs leuker dan scoren hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Zo, de box is binnen, ziet er goed uit, een vrij uitgebreide handleiding, een vette poster en twee dvd's! |
|
+1 Erg gaaf om weer te spelen. Vooral C&C Generals, de muziek van het spel uitzetten SoundFX vol open en dan Harde gangstarap/verknaldebeatshit/jazz/metal blasten. VOORAL MET TANKS, EN NUKES maar hey, teh fog of war is wel doorzichtig in dit deel. VOORUITGANG!? Suck my piss |
|
Ik was een uur lang aan het installeren, krijg ik op het laatste stukje een foutmelding, alles weg! AAAAAARGH! Maar ik breng hem niet terug. Red Alert 2 is het vetst om nu te spelen Red Alert 1 gaf me het fijnste gevoel, destijds. Vooral als Tanja voorover boog. |
|
Zojuist een DS met Mario Kart aangeschaft! Iemand die hier ook online zit? |
|
Momenteel niet, maar ik ga een weekendje naar mijn ouders en mijn broertje heeft een DS met Mario Kart en kan ermee op internet, dus wie weet! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-03-2006 20:25] |
|
cool, dan wil ik jou wel 0wn3n |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |