|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: for fukk sake! dit klinkt als een voor mij erg interessant spel ik denk dat ik 1 dezer dagen ome torrent of neefje emule maar es ff ga raadplegen ...btw: ist een moeilijk spel? |
|
quote: Het is redelijk pittig maar daarin tegen is de gameplay wel weer goed. Maar ik ga even weer verder met True Crime: NYC ook tof spel. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 28-11-2005 12:26] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: cheers! en ik laat wel weten as ik 't heb gespeeld! en dank voor de tip btw! |
|
Ik ben bezig met een aantal spellen op het moment. In Goblin Commander mag ik eindelijk ook een andere clan besturen. Erg grappig allemaal. Er komt eindelijk ook wat meer strategie bij kijken. Bij Sphinx and The Cursed Mummy heb ik gisteren een soort eindbaas verslagen. Nu duurt dat spel niet zo lang meer. Baldur's Gate Dark Alliance 2 heb ik bijna met m'n vriendin uitgespeeld. En thuis bij mijn ouders speel ik Dawn Of War. In iederen geval allemaal toffe spellen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Gisteren heb ik Dancing Stage Mario Mix van mijn vriendinnetje voor Sinterklaas en kerst gekregen en hij is echt supervet! |
|
Ik HAAT Mario! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Mij lijkt dat 'voetbal' spel van Mario wel lachen. Soort Smash Brothers meets voetbal. Maar ja, alleen op de Gamecube. En wat blijft GTA San Andreas toch gaaf, tijd terug vaak gespeeld op PS2 bij een vriend, nu op de Xbox, hij blijft leuk. |
|
quote: Nou en? |
|
Ik ben niet zo'n gamer, maar racespellen Ben nu bezig met NFS Most Wanted, erg toffe game Het beste van NFS Underground gecombineerd met NFS Hot Pursuit. |
|
quote: Beter! Ik denk dat ik die maar eens aan ga schaffen.. Racegames heerschen alle andere games eruit!! Niks geen nadenken of geouwehoer met 10000 knoppen tegelijk.. Gas geven, sturen en knallen maar! F1 2005 is ook erg cool btw.. En heb nu Burnout 3 her-ontdekt! Wat een gave game zeg... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Civ 4 is verslavend. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
|
|
Laatst de allereerste NES Zelda gekocht voor de DS. Dat is toch echt ff wat anders dan al die 'gave' spellen van tegenwoordig waarbij het soms onmogelijk is om uberhaupt dood te gaan. Anyway, die heerscht dus enorm. |
|
Ik heb net Quake IV opgehaald, ben benieuwd! heavy metal is the law |
|
quote:Quake III met vettere graphics? |
|
quote:Denk het wel, helaas. Maar m'n hoop was nogal hoog voor die game! heavy metal is the law |
|
quote:Terwijl er IV achter de titel staat? |
|
quote:Ach, lang niet alle sequals zijn slecht heavy metal is the law |
|
quote: Ben erg benieuwd naar die console... Ze gaan blijkbaar niet meedoen met de GPU/CPU race van MS en Sony, riskante zaak als Nintendo het grotendeels van de nieuwe controller moet hebben. |
|
quote:Maar waar moeten Sony en MS het dan van hebben? Perfect Dark Zero speelt ongeveer zoals het orgineel op de N64 [!!], maar ziet er alleen beter uit. Als je het mij vraagt zijn het juist Sony en MS die problemen krijgen. Gissen is zo leuk. |
|
yeah, hoe gaaf is civ 4! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik heb dat spel hier ook liggen. Uit zelfbescherming ben ik er nog niet aan begonnen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Houden zo, sinds ik het heb en het veel met een maat speel is mijn nachtrust ver te zoeken. (nog eeeen turn dan) Life doesn't get much better than this! |
|
No meat is sweater |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |