![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Doom 3 : Resurrection of Evil. Knalluh! ![]() ![]() |
|
quote: Neee!! Het is een k u t spel, echt waar.. Die mensen 'die het erover hebben', hebben waarschijnlijk écht geen sociaal leven, of zijn ongelukkig genoeg verslaafd geraakt aan het spel (wat wel kan hoor..) ... Als je dan zonodig een vergelijkbaar spel wilt spelen (dwz. een spel waarin 'het leven' wordt nagebootst/gespeeld+sociale geheel) kun je eigenlijk beter voor het spel 'Singles' gaan, is toch veel volwassener dan Sims... Another Day, Another Way .... ![]() |
|
Sims...LOL 'k Speel liever Diablo en Diablo II(met uibreiding, ![]() ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Ja. Stel je voor zeg... Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
quote: Niets tegen diegenen die SIMS weldegelijk spelen,maar 't is echt mn ding niet ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Hehe, die uitbreiding is wel oke... alleen val ik steeds in een gat bij de eerste 'eindbaas' fucking irritant! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Stay on the platform..you must. ![]() |
|
quote: Dat is een waardeloze kloon. Niet dat Sims zo geweldig is, maar Singles is echt slecht. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote: Daarom is t allebij ook zooi, OVENS "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Silent Hunter III ![]() Cold Fear ![]() en ik ben kas want ik kruip mijn U-boot weer in, verslavend spel 1e klas!!! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Klopt, het blijven slechte spellen.... Another Day, Another Way .... ![]() |
|
quote: Ja, silent hunter III heb ik ook gespeeld, vet mooi water (lees; realistisch), het uit de lucht knallen van vliegtuigen is ook tof... Een ding wat ik niet helemaal begrijp is, dat onder sommige omstandigheden de torpedos wel raken, maar niet ontploffen, enig idee?? Another Day, Another Way .... ![]() |
|
quote: heel erg indrukwekkend mooi vet sfeervol spel idd ![]() ![]() die torpedo's waar je het over hebt ![]() dat zijn "duds", oftewel die raken het schip niet goed en ketsen dus af (je kan zelfs ook misfires krijgen). Dus hele vette pech wanneer je het schip niet goed raakt. ![]() trouwens dit "mankement" kan je afzetten in het realisme optie scherm (maar aan de andere kant is het natuurlijk wel vet spannend als die afketst!). leuke site waar je wat upgrades kan binnenhalen; http://www.subsim.com/subsim_files/patches.html check ook de muziek die je kan downen voor in de sub, maar ik ga weer verder want ik ben echt helemaal addicted aan dit spel! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Gebeurd ook als je vanaf een te kleine afstand gaat schieten "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Thnx voor de site! Aha, ik had ergens al t vermoeden dat het een kwestie van realisme was... Cool, dat laat ik wel aanstaan want de tegenstanders hebben het soms ook ! Another Day, Another Way .... ![]() |
|
quote: Ik heb laatst dat Cold Fear heel ff in zo'n gameshop gespeeld, zag er wel tof uit. Maar speelt het hele spel zich nou op die boot af? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
Ik ben net opnieuw begonnen met Super Mario Sunshine en kreeg erg veel zin om dingen kapot te maken, wát een frustrerend spel zeg! ![]() |
|
Heb van een vriend Codname: Pazers Phase One geleend. Gaaf spel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 15-04-2005 18:41] ![]() |
|
*floep zie volgende pagina* [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 16-04-2005 17:45] ![]() |
|
tja grappig, maar dat portable gaming heb ik wel gehad sinds de gameboy 1. Ik pas dus "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ik ben idd ook nog aan het proberen om mp3s te uploaden naar mijn gameboy 1 en dat werkt ook niet dus schijt aan die portable zooi ![]() |
|
mee eens ![]() ![]() |
|
een psp een geen gameboy drollen. ![]() |
|
quote: lezen is ook een vak apart zie ik al "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |