|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een aanrader, had het al eens eerder gepost, maar toen werd het topic gesloten. Soldat: een 2d shoot 'em up (jaja 2d) ala Quake, UT, CS. Gewoon ongecompliceerde brute actie. Het is gratis en niet groot en draait op bijna elke pc. Veel brute wapens, upgrades en game modes. En nog heftige soundtracks ook (in-game F6 en F7) Hier te halen: http://www.soldat.pl |
|
Heeft iemand al de demo van F.E.A.R. gedowned? Is net uit, ik ben hem nu aan het downen. http://www.gamersnet.nl/demos/demo.php?id=622 |
|
hehe, check die dikke |
|
F.E.A.R. ziet er cool uit, ook maar eens bekijken dan. |
|
quote: Waarschijnlijk wel, ja. Ik ga 'em nu installen, daar gaan weer een paar jaren van m'n leven, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-08-2005 17:22] |
|
gister the suffering gefinished....vet spel...de ps2 blijft toch heersen met dit soort games...nu maar deel 2 aanschaffen.vet ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: net ff die demo gespeeld. Zeer gaaf/creepy. |
|
|
|
kean 4-6!!! Je moeder. |
|
quote: ouwe school! Suck my piss |
|
quote: Zeker. M'n nieuwe pc had er wel een beetje moeite mee, hehe. |
|
Ik speel nu Splinter Cell, zat bij een telefoon die m'n ma kocht , tegek spel! had altijd een soort afkeer... maar nu ik het aan het spelen ben, tegek! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: basisschool!!!11acht Je moeder. |
|
Fatal Frame 2 is wel cool. Horror in genre Ringu/Ju-on |
|
quote: ziet er interressant uit, maar is het nog steeds wel mogelijk om 'bang' te worden van die stijl?... kheb 't geloof ik allemaal al wel wat gezien met die films en de silent hill's etc.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Echt schrikken doe je misschien niet (alhoewel), maar vooral de donkere sfeer van het spel is knap. Iedere seconde van het spel is zoals een moment uit één van die films waarin je verwacht dat er iets gaat gebeuren. Je verwacht jezelf altijd op een schrikmoment, en omdat je constant in die mindset zit, heb je toch nog van die "holy shit" momenten. Ik heb het een uurtje of twee gespeeld, en de spanning die toen op mijn rug en schouderbladen zat was echt wel pijnlijk... dat heb ik nog niet met veel games gehad. Edit: deze video geeft je anders wel een leuk beeld van het spel: http://www.fatalframe.com/fatalFrame/xbox/movie-wmh.html Deze ook: http://www.fatalframe2.com/fatalFrame2/index2.html (kies films, en dan filmrol 3) Je komt dus in een verlaten dorp aan, en kan niet meer weg. Het dorpje zit vol met (al dan niet aggressieve) geesten, de enige manier om ze af te weren is door ze uit de drijven met de "camera obscura", een fotocamera waarmee je geesten kan fotograferen. Het combat element bestaat dus vooral uit precies uitzoeken op welk moment je de foto moet nemen om zoveel mogelijk schade toe te richten. (Niet echt iets voor actiefans, dus). [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 11-08-2005 2:49] |
|
Pffff, geesten doden door een plaatje van ze te schieten?? Tering, wat suf. Wie verzint zoiets.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat dan M.? Die geesten nuken ofzo? |
|
Weet ik veel, in ieder geval niet met je pocketcam of death die geesten lekker naar gene zijde blazen. TERING!!! What's next, rondzwervende virussen met je bluetooth-ray of death zappen totdat je abbo op is of zo, weet ik veel... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik zou het idee meteen patenteren. Dat is wel ongeveer het niveau van tegenwoordige games |
|
quote: Hehe, die van mij trok het net geloof ik. Wel een gaaf spel trouwens. Ben benieuwd naar de final. |
|
quote: Je begint al te ouwehoeren voordat je het spel gespeeld hebt. En toch is het spel behoorlijk spannend. Fatal Frame 2 is hier beter bekend onder de naam Project Zero 2 trouwens. Ben nu bezig met Castlevania: Harmony of Dissonance (GBA) Castlevania games zijn altijd goed. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb in Duitsland Donkey Konga en twee Bongo Controllers gekocht, dat wordt dolle pret! |
|
toch niet nagesynchroniseerd he? Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |