|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van de week land of the dead ge-installed. Met moeite door het eerste level. Ik doe vast iets fout, maar waar ligt de munitie? En dat zenuwmuziekje is echt geweldig, hehe. Zombiemusic. |
|
Zelfs raja niet? |
|
quote: staat nog op mijn "nog te spelen" lijst Ben nu met Cold Fear bezig |
|
Ik vooral met f.e.a.r. Gaaf en ziet er erg goed uit. |
|
quote: ik ga bij fear steeds dood door de meest domme dingen echt frustrerend. |
|
quote: Dus de cpu is je telkens te slim af...Fear is ook moeilijk..maar wel te doen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja, ik ook. Regelmatig trakteer ik mezelf met een fijne handgranaat. Maar ik zet door. |
|
quote: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Het Chronicles of Narnia spel is best gaaf! Dit weekend maar eens uitspelen. |
|
Dragon Quest 8 aan het spelen voor de PS2. Geweldige RPG en bevat nog een subtiele vorm van humor ook. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
vanavond voor het eerst Mario Kart DS online gespeeld en dat heerscht toch wel heel erg hard. Als ik het ff kan hebben ga ik ook een Nintendo DS halen! |
|
quote:Ik wil mijne weg doen. Alles ziet er prima uit enzo, maar de touchscreen ziet er wel 'gebruikt' uit [vette vingertjes enzo]. Verder is 1 doosje vrnkt. Anyway: Nintendo DS Super Mario 64 DS [DS] Polarium [DS] Castlevania: Dawn of Sorrow [DS] Nintendogs: Labrador & friends [DS] Advande Wars: Dual Strike [DS] Another Code: Two memories [DS] Phoenix Wright: Ace Attorny [DS] Sword of Mana [GBA] The legend of Zelda [GBA] Laat bij intresse maar ff wat weten. Ik doe niet aan woekerprijzen. Slegthyd@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-12-2005 12:02] |
|
Iemand Crime Life: Gang Wars al gespeeld en zo ja ...is het wat? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gisteren Resident Evil 4 aangeschaft en direct verslaafd geraakt... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Sinds kort helemaal verslaafd aan Mashed |
|
quote: Die moet ik dan ook maar even regelen... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Erg vet spel. Heb hem een paar maanden terug (uit)gespeeld |
|
Ik vermaak me momenteel erg goed met Call of Duty 2 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
project gotham racing 3 op de xbox 360 |
|
Zelda voor de SNES |
|
quote: |
|
quote: Erg vet idd, ik zit nu bij El Gigante..zit nog in The Village..Hoeveel hoofdstukken zijn er dan 5 of meer?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ben sinds een paar weken ook helemaal hooked on Need for Speed Most Wanted.. Dikke heersch!! Alleen op een gegeven monent wordt het belachelijk moeilijk zeg.. Kunt geen pursuit meer beginnen zonder dat er meteen 25 wagens, een helicopter, 10 SUV's achter je aan zitten.. Vergezeld van de nodige spikestrips En jammer dat op de PS2 de framerate zo af en toe aardig dropt.. Maar wel fokking vet spel zeg.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zit nog steeds in gevecht met El Gigante ... probleem is ik kan niet rennen dus hij pakt me altijd wel...en ik dacht de strategie dat ik tussen zijn benen ga staan en knallen maar, maar ja dat werkt ook niet SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |