|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: dat klopt maar sjezus als je dat vier kees mislukt achter elkaar heb ik zo van even door de stad heen jagen wat neerknallen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het koste mij ook wat keren voordat ik dat kreng een beetje kon besturen en je kan ook snel verrot dus ook oppassen dat die koeriers je niet aan gort schieten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heel irritant idd, en daarbij heb ik ook nog niet genoeg longcapiciteit voor die Wu zi missie onderwater ..dan moet ik wat doelloos gaan zwemmen en veel duiken hoorde ik al maar dat is ook zo niet actievol SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
gewoon lang onderwater zitten en dan weer bovenkomen etc. etc. tot je een aantal keren beter bent geworden in duiken en dan kan je de missie doen. Na 2 keer ofzo kan je het al doen denk ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik speel het op de pc met een joypad, dat is toch wel een stuk beter dan met een toetsenbord. |
|
GTA: SA moet ook gewoon op de console, natuurlijk. Je moet wel een beetje de pimpin' bro' kunnen uithangen terwijl je speelt. PC's zijn voor gaye RPG's, nerdy RTS'en en saaie FPS'en. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Precies en je kan er nog wat geld mee verdien beetje pimpin... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het is natuurlijk wel toffer op een console, maar je moet toch wat als je arm bent. |
|
quote: Welnee man, op de pc speelt het veel beter. Makkelijk richten met je pistolen/geweren en het rijden van auto's gaat ook super. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja, maar het is niet cool. Nerd . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: stfu n00b "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: en waarom dan wel niet. |
|
Weet er iemand nog een leuke oude RPG? (het liefst abandonware) heavy metal is the law |
|
quote: Hij is gaaf, heb 'm pas nog bij Future Zone gekocht. Leuk battle systeem zoals ook bij Star Ocean: 2nd Story (Ook een geweldige RPG). @ High Voltage Gewoon Emulators van SNES en Megadrive downen. Kan je gelijk een hele sloot aan vette RPG's spelen ! Zoals Chrono Trigger voor de SNES, misschien wel de beste RPG ooit. Nu ben ik bezig met Shining Force 2 (Megadrive) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 22-10-2005 14:05] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ben nu bezig met Quake 4. Erg vet spel. |
|
ik ben bezig met black & white 2, echt vet en verslavend |
|
quote: Boring en ruk, ai van niks. Die gasten kunnen niet eens je muren slopen. Het spel draait ook niks klote. Molyneux heeft het flink verkloot (wederom) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
In 1 middag Postal2 en F.E.A.R. installeren en spelen, het leven is mooi. Fear is ziet er schitterend uit, maar dan loopt het spel niet zo geweldig bij mij, hehe. Maar ook alles op medium is het indrukwekkend. En fucking spannend. Postal2.. Tot nu toe vind ik het allemaal behoorlijk heerschen. Heerlijk lomp en fout, zoals een lompe en foute game hoort te zijn. Quake 4... Maar eens eventjes op zoek gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-10-2005 22:09] |
|
Ik vind quake 4 tot nu toe niet echt bijzonder. Veel actie, weinig orgineel. B&W 2 net ook ff gespeelt maar daar heb ik het geduld niet voor. FEAR is idd erg mooi. Dat wordt denk ik het volgende spel dat ik serieus ga spelen. Nu eerst ff door Fable heen komen en ik ben ook nog met paper mario 2 bezig. AAARGGHHH, te veel games |
|
Postal2 vind je ook wel lachen, Raj. |
|
Vandaag Rollercoaster Tycoon 3 geinstaleerd. Vet spel! Hele gave nieuwe attracties en ook is het mogelijk om je park een 'theme' te geven zoals Western of Spooky e.a. Gaaf spel, maar in het begin toch wennen en best lastig. |
|
quote: Rct3 speelt mijn vrouw ook af en toe. Erg leuk, zegt ze. En een hele verbetering op 2, die nergens op sloeg (meer van hetzelfde). Maar het het meest zie ik haar sims2 nachtleven/studentenleven op de pc spelen. |
|
quote: Heb 2 nooit gespeeld. Zag dat hij voor 5 euro bij de Intertoys of zo ligt. 1 daarintegen wel, en dan is 3 een heeeeele erg verandering + verbetering. |
|
Mja, als je 3 hebt, dan heeft het weinig zin om 2 nog te kopen, die speel je dan amper, lijkt me. Lijkt echt enorm op deel 1, gewoon meer dingen enzo, eigenlijk een grote add-on. 3 ziet er gewoon véél beter uit, dus dan valt 2 ook weer tegen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |