![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de demo is wel gaaf, weer dat typische 'chaos' gevoel wat je ook bij COD had, natuurlijk ontbreekt de cinematische muziek niet, maar uiteindelijk ga ik toch voor de multiplay, 't ziet er goed uit en draait prima, wel een aantal kleine veranderingen, jammer dat de vijanden nog steeds onbeperkt op je afkomen stormen als je niet van plaats verwisseld tijdens het spelen... en veel scripting momentjes ook weer.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Is inderdaad niet het meest lastige en uitgebreide spel, maar wel zeer vermakelijk. Ik heb hem trouwens bij de duitse gouden ezel site gehaald ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik neem aan dat jet het hierboven al genoemde jungle beat bedoelt ![]() Is ook een erg vette game. Simpel uit te spelen maar zoals bij oude stijl platformers ben je nog maanden bezig om betere scores op levels neer te zetten. Echt een mega verslavend spel ![]() ![]() |
|
Ik ben opzoek naar Delta Force 1, heb me 6 jaar terug super vermaakt met de lelijke voxelgraphic, maar het gevoel om op 1500 meter iemand te snipen is nogsteeds één van mn vetste spelbelevingen. Zal wel niet meer zo duur zijn/budgetbak ![]() ![]() |
|
quote: Je kan dan beter Operation Flashpoint spelen, is een wat beter uitgewerkt militaire simulatie (FPS) imo "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() Nog steeds mijn favoriete (tactical) shooter. ![]() |
|
quote: Hehe torrent is nu lekker bezig. Hopelijk doen ze het ook ![]() ![]() |
|
mijn versie doet het prima, geen enkele problemen mee gehad. ![]() |
|
Torrents heerschen dan ook. Net alle intellivision games ooit met emulator gedowned. Nu bezig met alle snesgames ooit met emu. ![]() ![]() |
|
Ja, die torrent is echt gigantisch. ![]() Ik heb gewoon alle boeiende (lees: RPG's en Shoot em ups) snes spellen gewoon los gedownload. Nu bezig met Final Fantasy 5 ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
Euh, welke? ![]() |
|
Zo de nieuwe Fifa2006 is ook weer een crapfestijn geworden. Wat een verschrikkelijke gameplay, er is sprake van tafelvoetbal in dit spel zo kut is het weer uitgewerkt. /me gaat weer snel naar de PES5 demo "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Over internet goed te doen ![]() ![]() |
|
quote: Als ze het niet doen ontvang jij wel een mailtje hehe. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, die is inderdaad superieur aan Delta Force. Bij een voorkeur voor Delta Force wordt het ook vaak gegooid op sfeer, denk ik. Overigens zou ik aanvullend Ghost Recon aanraden. Ook een perfecte simulator, zij het niet echt gesitueerd in oorlogssituaties pur sang. Edit: @Tormented soul: je mag evt. mijn minder legale versie van Delta Force wel hebben, mocht je daar interesse in hebben. Ik speel het toch niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 30-09-2005 0:56] ![]() |
|
Hier ook maar ff dumpen ![]() Nintendo wil met revolution van kiddy image af. ![]() ![]() |
|
quote: Ah, dacht dat je alle SNES games ooit aan het downloaden was. Die Torrent is extreem groot, maar je bent bezig met alle games te SPELEN. Damn, daar gaat best veel tijd inzitten. ![]() Ik heb zelf vandaag eindelijk Resident Evil Zero (GC) maar eens gekocht. Hij is zoals gewoonlijk weer geweldig. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 30-09-2005 20:13] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
quote: Ik doe niey aan illegale troep ![]() Ik ga mn rommelkast eens uitpluizen, toch bedankt voor het aanbod ![]() ![]() |
|
quote: 6,5 gig. Maar wel gaaf, zeg. Ben er al een paar uur mee bezig geweest. Edit: Net brothers in arms - road to hill even voor het eerst opgestart. Ik vind er nu al niet veel aan. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 30-09-2005 23:15] ![]() |
|
quote: Hij doet het ![]() ![]() ![]() |
|
He is called Chicken Chaser? ![]() |
|
quote: Hehe die gast verloor vrij snel zijn hoofd ![]() ![]() |
|
Ben net begonnen aan God of War voor de PS2. Dit is echt een mega vette hek en slesj. ![]() Ik zal m zo weer eens aanslingeren... ![]() |
|
Kijk! Dinsdag 18 okt gaat de fam. Oud Vuil maar eens koekeloeren op de EA world te Utrecht. Games te zien en te spelen: - FIFA06 - Need for Speed: Most Wanted - SIMS 2 - SSX on Tour - Harry Potter en de Vuurbeker - James Bond "From Russia with love" - Battlefield 2: Modern Combat http://www.eaparty.nl/ Ik hoop dat die gasten van Gamekings er ook rondlopen! Happy, happy, joy, joy! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-10-2005 23:21] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |