IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Toffe games part 5 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2005 22:08 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 maart 2005 15:32 schreef invictis het volgende:
Granaten werken prima en AI is beter dan in menig WO II shooter (ok COD nagelaten dan).
Maar had je hem uitgespeeld dan of een demo of de playstationversie ?

Vond je de AI in COD goed dan? Dat hangt toch allemaal van de scripted events aan elkaar?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-03-2005 22:12 by aerodis Profiel van aerodis

KUT, gisteren Silent Hill 2 uitgespeeld.


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 22:13 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 28 maart 2005 22:08 schreef M. het volgende:
Vond je de AI in COD goed dan? Dat hangt toch allemaal van de scripted events aan elkaar?


nou meer acceptabel bij wijze van; bij medal of honour vindt ik het weer minder.
Maar je hebt wel gelijk dat de AI gerelateerd is aan scripted events.
Dus dan zouden de COD games betere scripts hebben, hmmm... ja daar ben ik het wel mee eens.
Zeker bij WO II shooters is het wel net zo toffer spelen als de soldaten zich enigzins realistisch gedragen.

Trouwens Dawn of War is inderdaad een gave RTS, had je inmiddels ook al Battle for middle earth gespeeld?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 28-03-2005 22:14 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

zijn er uberhaupt FPS games waar de bots in singleplayer mode NIET ontiegelijk veel met scripted events werken

[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 28-03-2005 22:14]


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 22:16 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 28 maart 2005 22:14 schreef SiQDiZ het volgende:
zijn er uberhaupt FPS games waar de bots in singleplayer mode NIET ontiegelijk veel met scripted events werken


nou bij brothers in arms vond ik het verplichte scripted gebeuren wel erg meevallen eigenlijk; scripts draaien op zo'n manier dat het lijkt en speelt dat je meerdere opties hebt tot assault en dergelijke


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-03-2005 22:19 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Is er ergens een demo te vinden van Brothers in Arms? en dan niet bij file-planeet?


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 22:22 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 28 maart 2005 22:19 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Is er ergens een demo te vinden van Brothers in Arms? en dan niet bij file-planeet?


nope nog niet, de demo schijnt in ontwikkeling te zijn, beetje laat maar ja


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2005 22:23 by M. Profiel van M.

Bij de meeste FPS'en van tegenwoordig stikt het van de scripted events ja. Het 'ergst' vond ik het nog bij Unreal II, en ook wel bij Doom III. Maar nu ik erover nadenk stikt het ook bij Half-Life II ervan. Het maakt die spellen gewoon minder herspeelbaar.

Het is ook voor de huidige PC's niet te doen om per level een stuk of honderd volwaardige bots met complete AI te regelen natuurlijk, dat kost veel te veel CPU-tijd.

Battle for Middle-earth ken ik niet, ik zal eerst eens rondneuzen naar wat reviews. Ik moet zeggen dat de titel me een beetje afstoot, maar wie weet. De Warhammer 40000-achtergronden vind ik ook onmeunig gay maar dat is desondanks toch een tof spel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 22:26 by invictis Profiel van invictis

ik denk dat je de gameplay van BFME wel op prijs kan stellen als je die 40k rts ook tof vindt.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-03-2005 23:03 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 28 maart 2005 22:26 schreef invictis het volgende:
ik denk dat je de gameplay van BFME wel op prijs kan stellen als je die 40k rts ook tof vindt.


Nee, het is een gaar. Er is niks venieuwends te vinden en doet het buiten dat echt 10 keer slechter dan Dawn Of War. Het enige wat dit speelbaar houd is zijn license. Voor de rest zou ik het niet aanraken


"This one is older than shit, heavier than time!"


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-03-2005 23:21 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 28 maart 2005 23:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Nee, het is een gaar. Er is niks venieuwends te vinden en doet het buiten dat echt 10 keer slechter dan Dawn Of War. Het enige wat dit speelbaar houd is zijn license. Voor de rest zou ik het niet aanraken



zijn er uberhaupt wel games die jij wel tof vindt?!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-03-2005 23:59 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 28 maart 2005 23:21 schreef invictis het volgende:
zijn er uberhaupt wel games die jij wel tof vindt?!


Er is gewoon veel zooi te krijgen dat is een feit. Er zijn slechts een handvol die de moeite zijn. Dawn of War is wel een prima RTS om er maar is 1 te noemen en ik vind overigens de nieuwe Medal Of Honor ook een stuk beter te pruimen dan dat gare Brothers In Arms


"This one is older than shit, heavier than time!"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-03-2005 0:19 by aerodis Profiel van aerodis

wat een kankervet filmpje zit er bij die Warhammer 40K game


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 29-03-2005 10:57 by Chimaira Profiel van Chimaira

quote:
Op 28 maart 2005 22:08 schreef M. het volgende:
Vond je de AI in COD goed dan? Dat hangt toch allemaal van de scripted events aan elkaar?


Nou bij COD is het wel heel erg duidelijk. Je ziet de vijanden gewoon 'spawnen'. Maar ja hoe met anders?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-03-2005 18:11 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

wacht maar tot stalker in de winkel ligt. Daar hebben zelfs de dieren (mutanten) een AI.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-03-2005 0:11 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 maart 2005 18:11 schreef 0Tolerence het volgende:
wacht maar tot stalker in de winkel ligt. Daar hebben zelfs de dieren (mutanten) een AI.


De uitspraak 'wacht maar' gaat bij Stalker wel op ja. Mijn god, wat duurt het immens lang voordat het gereleased wordt


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-03-2005 0:22 by invictis Profiel van invictis

maakt niet uit, wat ik gezien heb aan filmpjes en pics is het 't wachten meer dan waard, ik zoek wel troost in COD II in de tussentijd


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 30-03-2005 1:00 by Shadow_buildeR Profiel van Shadow_buildeR

Of deel 3
Stalker gaat volgens mij eeuwig duren.
Hopelijk word het niet iets zoals Duke Nukem: Forever.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 31-03-2005 15:27 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Damn wat heerst WWF Smackdown! toch


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 31-03-2005 15:34 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Morgen komt Brothers in Arms binnen

Eens zien of ze alle beloften IMHO waar kunnen maken


FREEZE


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-03-2005 16:00 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 31 maart 2005 15:34 schreef Phantom Lord het volgende:
Morgen komt Brothers in Arms binnen

Eens zien of ze alle beloften IMHO waar kunnen maken


Jammer dat je 60 euro verspilt hebt. Je had beter de nieuwe Medal OF Honor kunnen kopen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 31-03-2005 16:02 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 31 maart 2005 16:00 schreef 0Tolerence het volgende:
Jammer dat je 60 euro verspilt hebt. Je had beter de nieuwe Medal OF Honor kunnen kopen
Misschien vind IK het wel niet jammer...

Je loopt alles wel af te kraken omdat JIJ het allemaal maar kut vindt, maar anderen kunnen een andere mening hebben... Ga ze daar niet op afmaken (wat ik je steeds weer zie doen). Laat ze in hun waarde, ik respecteer jouw mening, maar ik wil het eerst zelf zien om een mening te kunnen vormen...

Oftewel: Shut the fuck up, fool


FREEZE


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 31-03-2005 16:41 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Medal of Honor zijn al helemaal kutspellen


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-03-2005 17:01 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 31 maart 2005 16:02 schreef Phantom Lord het volgende:
Misschien vind IK het wel niet jammer...

Je loopt alles wel af te kraken omdat JIJ het allemaal maar kut vindt, maar anderen kunnen een andere mening hebben... Ga ze daar niet op afmaken (wat ik je steeds weer zie doen). Laat ze in hun waarde, ik respecteer jouw mening, maar ik wil het eerst zelf zien om een mening te kunnen vormen...

Oftewel: Shut the fuck up, fool


Ach het is niet alleen mijn mening, ik hoor veel mensen over het feit dat dit spel overgewaardeerd wordt. In dit geval is het een waarschuwing aan jouw kant, maar anders als je het wel wat vindt. Is ook prima

ps. als je niet tegen kritiek kan, dan moet je ook niet op een forum verschijnen

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 31-03-2005 17:02]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 31-03-2005 17:28 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 31 maart 2005 17:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Ach het is niet alleen mijn mening, ik hoor veel mensen over het feit dat dit spel overgewaardeerd wordt. In dit geval is het een waarschuwing aan jouw kant, maar anders als je het wel wat vindt. Is ook prima

ps. als je niet tegen kritiek kan, dan moet je ook niet op een forum verschijnen
Kritiek? Wat is dat dan?

Maar okee... als het een "waarschuwing" was, bedankt, maar ik kijk toch echt liever zelf

En toch vind ik dat de kwaliteit van de meeste games ruk is!


FREEZE


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen