|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nu Shadow of the Colossus voor de PS2. Prachtig spel! Weer in de artistieke stijl van ICO, maar nu draait het dus om het afslachten van 16 verschillende gigantisch grote 'eindbazen'. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Helaas weer terug moeten brengen gister. Maar wat een gaaf spel, ongelofelijk. Ik vind het de beste WO2 shooter, vooral de sfeer is erg goed. De kogels die om je heen vliegen, opspattend modder, etc, etc. En de squads die supressing fire en dergelijke kunnen geven, gaaf. Ben ook benieuwd naar de 'opvolger' Earned in Blood, blijkt nog beter te zijn qua AI van de tegenstander. |
|
quote: het is dat ik geen PS2 meer heb, maar ICO is een van de beste spellen ooit gemaakt. Wat een sfeer, wat een symboliek! Wauw! Dit spel lijkt me dan ook supergaaf, maar tsja, geen ps2 he... |
|
quote:Die tweede is erg vet! Speel nu F.E.A.R. ERG vette en spannende game. Ook met mooie licht effecten etc. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hoeveel gaat het per maand kosten? |
|
quote: Zelfde als wow, 26 pleuro per 2. Life doesn't get much better than this! |
|
Hopelijk is de free record shop open als ik zo naar mn werk loop |
|
zo belachelijk dat je moet betalen om online te kunnen spelen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Zo belachelijk dat mensen uitspraken doen voor ze weten waar ze het over hebben. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik wil die Mario dansmat. |
|
Gister weer met 2 vrienden Mario Party 2 op de N64 gespeelt, blijft leuk! Ow, en daarna paar potjes Quake 2, hehe, Railgun Ownage! |
|
Voor de tweede keer HL2 aan het spelen, en ik moet zeggen dat het tweede keer nog vetter is dan de eerste |
|
Ik heb gister weer Max Payne gekocht...,blijft vet. |
|
Ik heb Killzone op de PS2 uitgespeeld. Wat een geweldig spel. Eindelijk heb ik mijn ps2 ook online gekregen. Daarnet dus ook Killzone online gespeeld. Dat vond ik toch minder. Al die gasten zitten alleen maar granaten en raketten te gooien/schieten. Als tussendoortje is het wel leuk, maar het verveelt snel. Voor de PS2 heb je ook zo'n loos online spelletje waarbij je met tanks moet rijden en schieten. Beetje simpel, maar wel geinig. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Inderdaad, Er werkt constant een heel team aan onderhoud updates en dergelijke zooi, daarbij moet ook de server nog in de lucht blijven, dit moet toch ergens van betaald worden, ook voor hun komt geld nou eenmaal niet uit de lucht vallen. Maar goed ik heb net geinstaleerd tijd om on te gaan |
|
tot over 4 weken, Rensyk. Vergeet niet te schijten. |
|
Godverdomme, ik krijg mn gratis maand niet na het activeren kanker tyfus zooi, en de support hulp is ook lekker snel tering :X |
|
En nog steeds aan het wachten, wat een kut services leveren ze zeg |
|
Bubbles 2 heerscht On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Helemaal voor World of Warcraft; die moeten servers voor 4 miljoen spelers onderhouden, terwijl daarvoor een paar honderd duizend spelers als gigantisch succes werd bestempeld Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat een origineel design heeft die reus Wat is ICO voor spel/staat die afkorting voor? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2005 0:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
eindelijk kon ik spelen |
|
Holy crap wat een lelijke mormels. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |