![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
rot op met je voetbal! voetbal is gay! Guild Wars is wel leuk ![]() ![]() |
|
Trauma Center voor de DS lijkt me wel gaaf. Opereren met de stylus. Verder ziet Gears of War er erg geyl uit. ![]() |
|
Over anderhalve week komt eindelijk Killer 7 uit voor GameCube en PS2. Erg toffe game. Ik speel de gelekte versie al een tijdje en dit is echt super uniek. Review bij IGN Het is eigenlijk een soort adventure met 1st person actie. Het verhaal is tot nu toe erg sterk en het een van de weinige games die ik echt als "voor volwassenen" zou bestempelen. ![]() |
|
![]() God of War ![]() "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
Zooo battlefield 2 heerscht de pan uit, beetje verslavend "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Klein beetje maar he?! ![]() ![]() Wat ik persoonlijk trouwens een erg vermakelijke game vind, is Armed and Dangerous. Hilarische tussenfilmpjes, absurde wapens en de meest hersenloze actie sinds tijden (okee, de game is al best oud, maar nog steeds niet overtroffen IMHO) ![]() FREEZE ![]() |
|
Hehehe, in the sims2 zit gewoon deathmetal-achtige muziek. Je kunt gewoon metal in een huis opzetten, hoor/zie ik nunet naast me. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Net Manhunt uitgespeeld. Tering wat een lomp spel is dat ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Ja, vond het saai worden na een tijdje. Veel van hetzelfde "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Klopt, vond ik ook. Maar het was toch net verslavend genoeg om door te gaan. Goed voor mijn agressie. You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
enige spel wat ik heb uit gespeeld is resident evil 2&3 en metal gear series (zowel msx als de playstation behalve die hele nieuwe) ![]() |
|
ben nog steeds druk bezig met GTA:SA , maar godver wat frustrerend af en toe... gister ook weer... een streetrace, liep ik de hele tijd op kop.. kwam er ineens een strakke bocht en viel ik van de weg , auto op de kop.. auto in de fik, te laat uitgestapt WASTED, godverdomme wat frustrerend bij tijden... ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hehe. Bij Vice City ging ik nog alle missies doen. Ik heb daar nu echt geen zin meer in. Ga nu gewoon een beetje rondlopen / rijden en knallen ![]() Leuke cheat: rocketman (intypen tijdens spel) ![]() |
|
Ja, Skullfuck moet die zooi nog even cracken hier, hij staat al op mijn computer! ![]() ![]() |
|
quote: Afgelopen week gta3 installed op m'n nieuwe pc. Joy! Ja, de ouwe gta3, ja. Heersch! ![]() |
|
Moet binnenkort ook maar weer eens wat gave games installeren op mijn pc.. heb niet voor niets een SOny Triniton 21" scherm voor mijn neus staat ![]() ![]() |
|
quote: heb 3 nooit gespeeld.. lijkt me alsnog wel erg leuk trouwens... 1 en 2 waren trouwens ook erg vermakelijk! alleen in die delen deed ik eigenlijk nooit een missie maar ging vaak meteen opzoek naar de tank en veroorzaakte daar complete rampen mee haha... is in de nieuwere delen niet zo makkelijk meer te doen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Race games, hehehe. Pole position vond ik nog leuk, maar alles erna... ![]() |
|
quote: Nou, er is een cheat in gta3, dan krijg je ook een tank. Hakkuh! ![]() |
|
khoud niet van cheaten, iig niet voordat ik het spel zonder cheats heb uitgespeeld ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hmm, het word eens tijd dat ik weer een fijn real time strategy game op de comp zet. Heeft iemand nog een aanrader voor me? Verder game ik amper op de pc, het enige spel dat ik dit jaar gespeeld heb is civilisation III. ![]() |
|
Ik hou ook niet van cheaten. Maar ik heb maar 2 spellen ooit uitgespeeld. Supermarioland 1 op de gameboy en unreal 2 op de pc. Zonder cheats. Met cheats heb ik nooit een spel uitgespeeld. Op een gegeven moment geef ik het met een spel op, daarna fa ik alleen maar cheaten en klooien. Maar dan is het "spannende" er af en interesseert het me niet zo meer. ![]() |
|
quote: Alleen doom 3, doom 3 en nog eens doom 3 hier. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |