|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
uberhaupt erg lelijk vorm gegeven...... |
|
Blijkbaar heet het ICO review; http://www.sffworld.com/game/110.html Visuals: 100% Audio: 85% Gameplay: 90% Enjoyability: 90% die visuals...100% KUT ..naja is ook maar 1 screenshot, maar wel eentje die absoluut niet overtuigd... |
|
Nee, da's niet ICO. Volgens mij is het een screenie van City of Villains, een MMORPPRGRPWSAGBVG waar je een echte Boef kunt spelen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: btw, dit is ico: wauwie. Ik geloof dat ik niet meer bij kom [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 03-11-2005 20:40] |
|
Ico is gaaf ! |
|
Zo. Het eerste level van quake4 ziet er iig indrukwekkend uit, vooral het buitengedeelte. Dat lampje aan je gun is btw erg fijn. Toch heb ik meer zin om met F.E.A.R. verder te gaan. |
|
quote: Al een vergelijking met Doom 3 te maken? quote: Want? Ik heb wel van het spel gehoord, maar ben niet bekend met bijvoorbeeld de gameplay. |
|
quote: Naja, visueel gezien lijkt het er idd wel een beetje op. Er is echter geen "creepy" sfeertje, zoals in doom3 quote: Fear heeft dus wel een lekker creepy sfeertje, misschien nog meer dan doom3. En dat geeft een shooter nét even wat extra's. Maar ik speel zowel fear als quake4 te kort om een eerlijke mening te kunnen geven. |
|
quote: Hmmm, was echter niet onder de indruk van de multiplayer-optie. Niet mijn ding. quote: Morgen komt Call Of Duty 2 uit. Iets meer mijn spel, vooral multiplayer. |
|
quote: Quake 4 lijkt qua verhaal en graphics extreem veel op Doom 3. Té erg zelfs. Maar de gameplay vind ik wel stukken beter (sneller vooral) en verder bevat het veel meer actie. VEEL meer. Toffere vijanden ook (GROOT, ook ), beter geluid, etc. Maar goed, een vergelijking slaat ondanks sommige schaamteloze overeenkomsten een beetje als kut op dirk... Doom 3 gaat over suspense en je de pleuris schrikken, Quake 4 gaat over actie. Beide spellen brengen hun ding goed, als je het mij vraagt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En hoe is die ingebouwde teamplay in de singeplayer? Of stelt dat niet veel voor? |
|
quote: Ach, de AI is wat beter maar dat stelt natuurlijk verder geen reet voor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bij de beren, wat heerscht HL2 toch kankerhard. |
|
quote: in game ziet fable er 20 keer zo crap en hoekig uit als City of villains |
|
quote: NEej een nep boef, tis een vervolg op city of heroes, waarbij je superman achtige dingen kunt zijn. Meer iets ala greengoblin, juggernaut ofzo wat je hier kunt zijn. |
|
quote: Tis een mmorpg, fuck graphics. Het is de enige online game waar je zo'n enorme keuze qua uiterlijk hebt. alleen een computer in de buurt van silicon valley kan zo'n game zo mooi in kaart brengen, met zoveel spelers. Maar speel vooral je eendimensionale shootertjes, ik zal er niet wakker van liggen. Life doesn't get much better than this! |
|
Hehe ik speel op een vrij lage stand, maar het ziet er nog steeds uit dan de vierkantheid van fable op de pc, damn wat vielen daar de graphs van tegen. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 04-11-2005 2:19] |
|
Gameplay is wat telt. Ik speel nog steeds x-com apocalypse.. hell, ik speel nog steeds fragile allegiance. Tegenwoordig krijgen mensen alleen nog een paal van hoe groot de tieten van hun poppetje opgebouwd zijn uit 1000 polygonen. Veel plezier met quake 4, ziet er mooi uit, maar je doet hetzelfde wat je 10 jaar terug ook al deed. Is er een keer iets interessants, gaat men zeuren over de graphics. Life doesn't get much better than this! |
|
COD2 online is super! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Gaaf is het zeker Op welke server speel je overgens? Ik op union. |
|
quote:Wat voor kutcomputer heb jij dan? Fable ziet er bij mij supervet uit! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik heb hem gister uitgespeeld, de vetste shooter die ik in tijden heb gespeeld. Meestal houd ik helemaal niet van shooters, maar deze heeft precies het verhaal en de sfeer waardoor het interessant blijft om te spelen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb een level 2 op defiant, maar ik ga pas spelen als een maat van me eindelijk zijn gamecard heeft, duurt nog een paar daagjes denk ik. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik speel de laatste tijd trouwens alleen maar Fifa06. Maar dat ben ik he... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |