|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Andere strategie? Erg flauw. Gewoon blijven proberen. Lukt het dan nog niet, langer doorgaan met proberen. Lukt het dan nog niet, kappen met gamen en morgen verdergaan. Grote kans dat je simpelweg over iets heel erg kleins heenkijkt. |
|
quote:Flaaaaaauw. |
|
Resident Evil 4 heh... er staat wel een hutje maar als ik daar in ga ramt ie gewoon het dak eraf en pakt me wel weer op...dan knijp hij even en steek ik met mes...maar dan geen hideouts meer...nou ja ik ga het zo maar weer eens proberen...heb nieuwe shag dus moet nu lukken... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Succes dan maar weer, maar dr moet toch echt een sleutel in dat hutje liggen,wazig zeg |
|
eerst valt hij mij aan maar na een paar shotgunblasts komt de hond eraan die ik in chapter 1-1 heb gered om me te helpen dan gaat hij achter de hond aan en heb ik vrij schietveld..dan komt er zo inktvis geval uit zijn rug en neem aan dat ik daar dan op moet knallen...maar kom net wat ammo te kort als ik dan nieuwe wil pakken uit de omgeving ben ik easy prey voor hem..en ja mes werkt niet echt.. Ik gooi wel een handgranaat in zijn gezicht misschien dat dat helpt... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
brr resident evil, nog steeds een trauma van die boss in vliegtuig in code veronica, kanker wat heb ik daar weken zitten proberen zonder resultaat |
|
Je moet gewoon op die reus van RE4 knallen totdat ie neervalt. Dan op z'n rug klimmen en hakken met je mes! Van dat verhaaltje over een andere manier om te killen, heb ik nog nooit gehoord. En die boss van Code Veronica is toch echt niet zo uber moeilijk. Tenzij je een tekort hebt aan ammo voor je zwaardere wapens. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote:Schieten klimmen hakken zo klinkt het simpel hahaha ook een nadeel is dat je geen healthmeter ziet van je tegenstanders SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Mwa dat en polio hebben , je moet steeds zon krat schieten, dan hem schieten en om hem heen rennen, ik kan dat eromheen rennen niet dus |
|
Ok heb El Gigante verslaan..idd het was het mes rammen idee.. Ben nu alweer een stukje verder bij die 2 vrouwen met kettingzagen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: hehe, fijn is dat ja. Speel je de GC of de ps2 versie? |
|
PS2 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ohh, dan heb je de versie met de slechte bediening Maar wel de leuke extra's die ik weer moet missen Maar zo moeilijk vond ik RE4 nou ook weer niet. Ik heb ook niet zo'n drang om hem nog een keer te gaan spelen. Had ik bij RE1 wel heel erg. En die remake op de GC van deel 1. Die blijft echt geniaal |
|
Heb sinds kort een gamecube met de spellen mario smash football en medal of honor, vette meuk ! mario smash football is een geweldig spel, lekker je tegenstanders neerhakken hahaha iemand bekend met t spelletje ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: nee, die moet ik nog fikken Die andere mario sports games waren wel erg leuk en deze lijkt me ook zeer geschikt als party game. |
|
quote: Bediening zuigt niet echt vind ik, maar het is ook wat je gewend bent natuurlijk. Ik ben einglijk alleen de controller gewend van de ps en muis+toetsenbord op de pc. Als ik een controller van een andere console in me handen krijg, moet ik wel even wennen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
iemand hier nog vette aanraders voor me voor de cube ?? Fuck the world and fuck you |
|
Metroid Prime 1 & 2. Paper Mario. F Zero GX. Animal Crossing. |
|
Dancing Stage Mario Mix |
|
quote: - Wario Ware!!!! (als je 3 vrienden en 4 controllers hebt. Anders is het niks) - Resident Evil 1 - Alle andere resident evil's - Metroid Prime ( vooral deel 1) - Killer 7 (als je van hele vage duistere shit houdt) - The legend of Zelds: The wind waker - Mario kart [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-01-2006 15:08] |
|
Kut, ik heb maar twee vrienden. Edit: Is Killer 7 dan toch een aanrader ja? De dingen die ik gelezen had waren niet zo positief. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-01-2006 15:09] |
|
quote:Opblaasbare en onzichtbare tellen niet mee. Killer 7 is niet voor de casual gamer, denk dat daardoor de gemiddelde scores vrij laag zijn. Je vindt het retetof of helemaal bagger. |
|
Oke, bedankt! Toch maar eens checken dan. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-01-2006 15:44] |
|
quote:Hehehe, gezien je avatar vindt je 'm waarschijnlijk wel leuk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |