|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom iets anders als je civIII hebt? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Afwisseling, mijn beste Y. Weet je btw toevallig nog iets in het straatje van Red Alert en Tiberian Sun? |
|
quote: Probeer rise of nations eens? Beetje real-time stragtegy versie van civ. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Die wou ik zowiezo nog eens proberen, alleen vergeet ik het steeds. Bedankt voor de reminder |
|
quote: Heb het alleen eens gespeeld met een groep vrienden. Was op zich wel grappig, alleen jammer dat de nadruk gigantisch gelegd wordt op technologie, het enige waar je op een gegeven moment mee bezig was is je eigen haggie redden tot je als de sodemieter je vijand met vliegtuigen en kernbommen kon bestoken waar ze zelf niks tegen konden doen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Degelijke streken probeer ik juist altijd uit te voeren met civIII, overmorgen toch maar eens serieus op zoek gaan naar dat spel. |
|
quote: Hehe, moet toegeven dat ik daar ook een sport van maakte bij civ3. Het leukste vond ik nog om de nodige voorbereidingen te treffen, een land de oorlog te verklaren en dan in 1 beurt het hele land van de kaart vegen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Doom 3 nog maar eens installeren |
|
quote: Jep, dat is en blijft leuker dan handel drijven. Eerst de wereld vol laten bouwen, en dan eiland voor eiland innemen. (Ik speel altijd op archipel kaarten) |
|
damn, GTA:SA lukt op de 1 of andere manier veel beter met een paar biertjes op! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dan heb je minder last van het feit dat je een neger bent in het spel? |
|
Maar eens even God of War gekocht. Dat spel heerst! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
|
|
Full Throttle, ghesus wat een heersch spel is dat toch I am the 1%. |
|
quote:Rome: Total War. Te briljant. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dat Rome Total War is veel te onoverzichtelijk, teveel poppetjes. Bij mij was de lol eraf na 2 keer spelen. I am the 1%. |
|
quote:Dan ben jij geen realisme liefhebber. Oorlog is niet overzichtelijk. (Bovendien is het ook afhankelijk van hoe je het zelf organiseert.) [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 05-08-2005 23:35] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik overweeg dan ook geen carriere in het leger I am the 1%. |
|
quote:Mooi, ik ook niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik zal eens kijken of dat wat is, dank |
|
Ook aanrader opzich voor rts: Dawn of war. Meer op het vechten dan op de economie gericht. En natuurlijk red alert 2 |
|
quote: Rise of Nations is ook wel leuk, beetje van dezelfde orde. Komt ergens dit jaar nog een tweede deel van uit. Als je meer van het oorlog voeren houdt en niet zo van resource mangement/economie dan is de C&C serie heel geschikt. En Total Annihilation is na al die jaren nog steeds een van de beste [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-08-2005 9:20] |
|
Yep, en de Age of Empires reeks en The war of the worlds zijn ook briljant. Helaas werkt Total Annihilation niet fatsoenlijk op mijn XP. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Now playing Command & Conquer I am the 1%. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |