|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb em nog niet gezien, denk dat ik ook maar niet ga kijken, ik heb em vanmiddag gepre-ordered door zo'n pakketje te kopen, kan niet wachten, nog een klein maandje, unreal man.. Heb reeds een 1920x1080 hdtv voor m'n neus staan, so i'm more then ready |
|
The Warriors van de gelijknamige film.. Heerschspel..verhaallijn is groot daarnaast krijg je bonusmissies open als je alles goed speelt en flashback missies, wat ook weer zeker 10 levels zijn om te zien en te spelen hoe jouw bende is ontstaan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Diablo2lod nog steeds gaaf |
|
quote: Dat klopt. |
|
quote: Nog steeds union, lvl 9 MM nu Community is stukken beter dan die van World of Warcraft, minder gezeik en veel socialer. MM's zijn gaaf Life doesn't get much better than this! |
|
MM's zijn ook erg lekker om in team te hebben. Ik ben lv 17 corruptor nu (fire) aleen maar aoe spells. Nadeel dat ik wel veel aggro krijg, kreeg gister ook de stoic badge voor het krijgen van meer dan 100k damage Ook pvp even gespeeld, 6 heros gesloopt, zelf 2 keer dood gedaan, aleen helaas schijnt je pvp rank na verloop van tijd weer te zakken, eergister was ie 5.9 gister 3.6 |
|
quote: Jammer dat jij pas bij 1.09 begon.. NIET erg oldskewl en true van je I am the 1%. |
|
quote: Vandaag dagje vrij en flink bezig geweest. lvl 12 nu. Wat een inmense chaos in groepen met 3 of meer mm's. Hele beelt flitst van de effecten en je hebt meer henchmen dan tegenstanders. Geniaal gezicht. Life doesn't get much better than this! |
|
Ben nu bezig met COD2. Wel leuk, maar meer van hetzelfde - het is leuk , sfeervol en chaotisch. Maar tè makkelijk binnen een dag ben ik al reeds op de helft. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
laatst de trailer (cinematic) van HOMM V gezien, helaas nog geen ingame beelden, maar ben iig wel benieuwd hoe dit gaat worden. EDIT: godver, net screenies gezien en die zijn echt om te huilen. http://www.mightandmagicgame.com/teaser/uk/screenshots.php?id=10856 [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-11-2005 10:23] |
|
quote: Whahaha da's wel heel erg kauwgombal allemaal. Tering, wat een typerende pulp. Ik zal hem dus zeker weer gaan spelen (ik hou namelijk wel van die troep) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En dat terwijl dat intro filmpje nog zo duister en NIET zo vreselijk kitsch eruit zag. |
|
Pfff, kom op man, je praat hier over Heroes of Might and Magic. Als het niet kitsch is, kán het niet goed zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mwa, ik vond de vorige delen erg tof, en die waren imo absoluut niet zo'n gigantisch suikerspin-pretpark als het komende deel. Natuurlijk ga ik het spelen, ik bedoel, het is Heroes |
|
quote: hehe nog leuker met zon fire corrupter als ik erbij, brand de vloer,muren en vijanden ook nog eens de heletijd |
|
AoE-heal ftw Vandaag een teammate die smeekte of we de zombies weg wouden doen, na elke twilights grasp stond zijn beeld 10 seconden stil. Geniaal spel, zeker aangezien ik sinds vandaag kan vliegen. (ps. snap je dit stukje niet, houd dan je mond en lees het volgende stukje over een willekeurige 3d shooter ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: argh beter hier dan in de ri Je moeder. |
|
Nou HK, wtf is "wouden". |
|
quote: Ik vind de lackey optie ook erg gaaf, waarmee je een lagere speler tijdelijk als slaaf neemt waardoor ie 1 level onder jou wordt. mijn nick is Arkona trouwens. |
|
quote: Ik ga binnenkort als mien moatn ook gaan spelen(morgen dus) veel de benefactor functie gebruiken. Mezelf verlagen tot hun level dus. Hebben ze goed over nagedacht. Mijn naam is corpus necros (duffe naam, maarja, dit char zou een alt worden, totdat ik het te leuk begon te vinden) Life doesn't get much better than this! |
|
het nadeel van malefactor is dat je geen xp krijgt, aleen maar infamety Zondag met paar mensen eens Strikeforce proberen. Speciale missies voor een team, maar nadat je begint kun je geen mensen meer in je team inviten, en je moet minimaal 2 uur lang missies blijven doen. Maar wel veel bonus xp enzo. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 10-11-2005 14:45] |
|
ben nu bezig met wolfenstein op de ps2 en ben nu beland in een mummie level. ik schrik me contstant de tyfus |
|
vrouw Je moeder. |
|
jep |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |