IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Toffe games part 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-02-2006 15:31 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 24 februari 2006 14:41 schreef Schaep het volgende:
Ik heb hier ook Wolfenstein Enemy Territory op mijn computer staan, maar ik heb nog niet genoeg geduld gehad om hem te snappen, binnenkort wordt het aan e uitgelegt, maar ik heb er weinig hoop op dat ik er enthousiast over zal worden. Hij is wel legaal gratis te downloaden.

Leuk spel, tijdje terug ook veel gespeelt.
Wat snapte je er niet aan dan?


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-02-2006 15:51 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 24 februari 2006 13:02 schreef Nimbus het volgende:
Ik dacht al wat lijkt Toca 3 veel op DTM 3, maar dat schijnt hetzelfde spel te zijn oner andere naam. Vandaar, maar dtm is dacht ik een touring car championship, waarom dan al die andere disciplines in het spel. Wordt er wel leuker op dat wel.


Ben hem nu aan het spelen.. Toca 3 that is! Scheelde 5 pleuro, DTM3 kwam morgen pas binnen en het enige verschil is de naam..

Godverdomme wat een gaaf spel zeg! Beginnen in de Clio's en je dan opwerken naar godweetwatvoor auto's.. Nu de GT superlights


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-02-2006 17:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 februari 2006 15:51 schreef Ethereal het volgende:
Ben hem nu aan het spelen.. Toca 3 that is! Scheelde 5 pleuro, DTM3 kwam morgen pas binnen en het enige verschil is de naam..

Godverdomme wat een gaaf spel zeg! Beginnen in de Clio's en je dan opwerken naar godweetwatvoor auto's.. Nu de GT superlights
Alleen weinig wagens.

Gisteren Shadow of the Colossus gehaald. Iedereen met een PS2 MOET die game halen. Degenen die 'm uitspelen en dan spijt hebben van de aankoop krijgen het bedrag van mij terug.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-02-2006 21:03 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 24 februari 2006 17:40 schreef Slechtheid het volgende:
Alleen weinig wagens.

Gisteren Shadow of the Colossus gehaald. Iedereen met een PS2 MOET die game halen. Degenen die 'm uitspelen en dan spijt hebben van de aankoop krijgen het bedrag van mij terug.


Dat staat op zwart en wit..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-02-2006 4:19 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 24 februari 2006 15:31 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Leuk spel, tijdje terug ook veel gespeelt.
Wat snapte je er niet aan dan?


Niets!


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-02-2006 4:35 by Argh Profiel van Argh

Godfather The Game... zou 't wat zijn?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-02-2006 13:15 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 25 februari 2006 4:19 schreef Schaep het volgende:
Niets!

Gewoon een partij kiezen (Allies of Axis), een class uitkiezen, en knallen maar!
Elke class heeft weer verschillende opties, zo kan een engineer mijnen plaatsen en sommige dingen, zoals bruggen, maken die nodig zijn om het level te halen.
Medic spreekt voor zich lijkt mij.
Covert Ops kan snippen of 'behind enemy lines' -> ga boven dode vijand staan druk op actieknop, geloof F o.i.d. (lang niet meer gedaan) en je hebt zijn kleren aan.
Field Ops kan artillerie en luchtaanvallen oproepen en munitie leveren aan andere spelers.
Soldier: gewoon schieten, maar je kan ook wapens als Panzerfaust of vlammenwerper gebruiken.

Dan het XP gedeelte: per kill of actie (bv brug bouwen als Eng.) krijg je XP punten waardoor je een rang hoger kan gaan en extra dingen krijgt, bv sneller herladen en dergelijke.

Levels: steeds andere missie, ene keer is het documenten jatten, andere keer een bezinedepot opblazen, etc, etc.

Weet niet of je het nu snapt, maar het enige extra in dit spel qua andere online shooters is denk ik het XP gedeelte.



Edit:
Deze maand in de PU Oblivion. Wow... dat zou nog eens reden kunnen worden voor óf een hele nieuwe pc óf een Xbox 360. Damn wat lijkt me die gaaf.
Ook een preview over Scarface, soort van GTA maar dan als Scarface waar je drugs kan handelen en respect en macht kan vergaren.

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 25-02-2006 13:16]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 25-02-2006 14:18 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 24 februari 2006 14:22 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, die speel ik ook vaak, helaas niet multiplayer.

Hé, schaep. Dan moeten we ff een keer wat afspreken om online met rajackar en misschien meerderen te l.o.t.d.den.

Return to castle wolfensteini is idd een zeer dikke aanrader.

Unreal 1 is trouwens ook nog steeds geweldig, maar die ken je misschien al wel.


Lijkt me leuk ja!
eindelijk weer eens ZM knallen. Het is lang geleden dat de ZM UT server iedere avond druk bezocht werd


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-02-2006 14:51 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 25 februari 2006 13:15 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Gewoon een partij kiezen (Allies of Axis), een class uitkiezen, en knallen maar!
Elke class heeft weer verschillende opties, zo kan een engineer mijnen plaatsen en sommige dingen, zoals bruggen, maken die nodig zijn om het level te halen.
Medic spreekt voor zich lijkt mij.
Covert Ops kan snippen of 'behind enemy lines' -> ga boven dode vijand staan druk op actieknop, geloof F o.i.d. (lang niet meer gedaan) en je hebt zijn kleren aan.
Field Ops kan artillerie en luchtaanvallen oproepen en munitie leveren aan andere spelers.
Soldier: gewoon schieten, maar je kan ook wapens als Panzerfaust of vlammenwerper gebruiken.

Dan het XP gedeelte: per kill of actie (bv brug bouwen als Eng.) krijg je XP punten waardoor je een rang hoger kan gaan en extra dingen krijgt, bv sneller herladen en dergelijke.

Levels: steeds andere missie, ene keer is het documenten jatten, andere keer een bezinedepot opblazen, etc, etc.

Weet niet of je het nu snapt, maar het enige extra in dit spel qua andere online shooters is denk ik het XP gedeelte.



Edit:
Deze maand in de PU Oblivion. Wow... dat zou nog eens reden kunnen worden voor óf een hele nieuwe pc óf een Xbox 360. Damn wat lijkt me die gaaf.
Ook een preview over Scarface, soort van GTA maar dan als Scarface waar je drugs kan handelen en respect en macht kan vergaren.


Hahahaha, als reply op je vorige post ik had dit al getypt:

Hehe, het was meer dat ik eerst een goed spel moest vinden, het spel daarna 10 minuten moest gaan downloaden, ik vervolgens aan het uitvinden was hoe ik welke partij koos en toen te horen kreeg dat ik te lang inactief was en er weer uit werd geschopt, dat soort dingen

Maar toen zag ik dacht ik afgelopen nacht zei dat ik er niets van snapte.

Dit helpt wel, ik snap het nu helemaal, binnenkort toch maar weer eens een kans geven dan, dankjewel!

quote:
Op 25 februari 2006 14:18 schreef rajackar het volgende:
Lijkt me leuk ja!
eindelijk weer eens ZM knallen. Het is lang geleden dat de ZM UT server iedere avond druk bezocht werd


Als iemand daar nog eens zin in heeft, een ZM UT server klinkt helemaal geniaal, toen was ik nog niet zo van de first person shooters denk ik, maar nu speel ik voornamelijk Unreal Tournament!

Ik heb gisteren eindelijk Mario Kart: Double Dash!! uitgespeeld in de All Cup Tour in mirror mode. Het duurde een keer of 12 spelen tot het lukte, maar ik stond nu wel 11 punten boven de nummer 2 en werd op 0.018 seconden nauwkeurig eerst met de Rainbow Road!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-02-2006 14:59 by M. Profiel van M.

Een ZM UT server is vet lachen ja. Maar het is vaak toch lastig om meer dan drie personen tegelijk online te krijgen.

Of dan is er weer één zo hard aan het ownen dat er geen reet meer aan is .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-02-2006 15:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

UT


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-02-2006 15:41 by Schaep Profiel van Schaep

Nou, wie heeft er zin om binnenkort een potje Unreal Tournament te spelen?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-02-2006 17:03 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

UT, dat heb ik hier wel ergens liggen, volgens mij. Jammer dat m'n gamepc geen internetverbinding voor elkaar krijgt. Hej, raj. Loer eens in het pc probleem topic.



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-02-2006 19:48 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 25 februari 2006 14:51 schreef Schaep het volgende:
Dit helpt wel, ik snap het nu helemaal, binnenkort toch maar weer eens een kans geven dan, dankjewel!


Ook binnekort maar weer eens spelen, laatste keren dat ik het deed ownde ik enorm, na lange afwezigheid, dus wie weet nu weer.

Ow ja: laatst Quake (1 of 2, weet even niet) op N64 gespeeld, hehe. Daarna nog Super Smash Brothers op N64 en Buzz op PS2.
Leuk, zulke gameavondjes.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-02-2006 21:18 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 25 februari 2006 19:48 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ook binnekort maar weer eens spelen, laatste keren dat ik het deed ownde ik enorm, na lange afwezigheid, dus wie weet nu weer.

Ow ja: laatst Quake (1 of 2, weet even niet) op N64 gespeeld, hehe. Daarna nog Super Smash Brothers op N64 en Buzz op PS2.
Leuk, zulke gameavondjes.


Hoe is dat Buzz eigenlijk? Leek me idd wel grappig voor bier-avondjes enzo..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-02-2006 20:41 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Idd erg grappig voor bier-avondjes met vrienden. In je eentje lijkt me het een stuk minder.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-02-2006 1:43 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 25 februari 2006 19:48 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ook binnekort maar weer eens spelen, laatste keren dat ik het deed ownde ik enorm, na lange afwezigheid, dus wie weet nu weer.

Ow ja: laatst Quake (1 of 2, weet even niet) op N64 gespeeld, hehe. Daarna nog Super Smash Brothers op N64 en Buzz op PS2.
Leuk, zulke gameavondjes.


Ja, ik own mijn huisgenoot wel dik. Normaal gesproken laat ik hem mij ook wel een paar keer killen, zodat hij het spel blijft spelen, maar hij zei dat hij me ging ownen dus heb ik vandaag met 25 - 0 van hem gewonnen in Unreal Tournament 2004.

Morgen ga ik Command & Conquer: The First Decade kopen.

Voor 30 euro krijg je dan:

Command & Conquer (Aug. 1995)
Command & Conquer The Covert Operations (April 1996)
Command & Conquer Red Alert (Oct. 1996)
Command & Conquer Red Alert The Aftermath (Sept. 1997)
Command & Conquer Red Alert Counterstrike (Mar. 1997)
Command & Conquer Tiberian Sun (Aug. 1999)
Command & Conquer Tiberian Sun Firestorm (Feb. 2000)
Command & Conquer Red Alert 2 (Oct. 2000)
Command & Conquer Yuri's Revenge; (Oct. 2001)
Command & Conquer Renegade; (Feb. 2002)
Command & Conquer Generals (Feb. 2003)
Command & Conquer Generals Zero Hour (Sept. 2003)

Te ruig.

Mijn vader heeft de meesten al wel liggen, maar ik heb hier alleen Red Alert 2, waar iemand ook nog een cd van gejat heeft, en ik heb hem van mijn broertje geleent.

Dat wordt LAN-terreur hier in huis.

Er is nog een mooi filmpje in omloop van een kameraad van me die naar een X aantal biertjes aangevallen wordt in Red Alert 2, mooi om hem met een gestoorde uitdrukking op zijn gezicht te horen vloeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-02-2006 1:46]


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 27-02-2006 2:06 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

ik heb opeens heel erg zin om Ceasar te spelen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-02-2006 19:18 by aerodis Profiel van aerodis



okay, ik heb 'm niet meer, maar als ik 'm weer te pakken heb ben ik wel in een voor een potje! Er zijn meer mensen met animo hiervoor begrijp ik?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-02-2006 19:23 by Schaep Profiel van Schaep

Jazeker!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-02-2006 19:25 by aerodis Profiel van aerodis



Zou dat ding nog bij de MediaMarkt liggen?


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-02-2006 19:29 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

UT2004 vast wel... Als combo pack met Unreal2 (Die heb ik tenminste zien liggen )


FREEZE


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-02-2006 19:31 by aerodis Profiel van aerodis

Bah, ik wil alleen de originele.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-02-2006 19:33 by Schaep Profiel van Schaep

Vaak is het even zoeken, maar krijg je het wel voor een goede prijs.

Ik weet zo niet waar hij nog ligt.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-02-2006 19:40 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

UT zelf is inderdaad ook nog wel te vinden, ook al is het even flink zoeken


FREEZE


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen