|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is meestal met commercieel onsuccesvolle maar wel uitstekende games. Zo heb ik zelf een half jaar lang gezocht naar Ico. Niet gevonden overigens. |
|
Ico kan je nog wil vinden op Marktplaats.nl Reken maar op een minimaal prijskaartje van 60 euro. Hij is behoorlijk gewild. Ook komt er een nieuw spel uit van dezelfde makers, namelijk: Shadow of the Colossus. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 11-09-2005 20:57] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote:Lijkt me best wel een tof spel worden... Hopelijk wordt het alleen niet eentonig en daar ben ik toch wel een beetje bang voor... Wel grappig was een eerdere titel: Wanda en the Colossus. Krijg je toch bepaalde vreemde ideeën bij FREEZE |
|
quote:Ja die lijkt me dus echt helemaal te gek. Alleen het idee al. En dan de grafische stijl natuurlijk: Wat dat betreft lijkt Okami me ook erg tof, hoewel ik qua gameplay niet precies weet wat met die game de bedoeling is: |
|
die games zien er idd errug vet uit. goede reden om eindelijk eens een ps2 aan te schaffen. ico is nog wel redelijk makkelijk te krijgen, als ik dat zo op het segaforum hoor (zelfs de limited edition) meestal rond de 30 eurie |
|
quote: Nog meer reden om een PS2 aan te schaffen: God of War. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Pro evolution soccer heerschd Fifa soccer er compleet uit SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
signature |
|
quote: No shit sherlock "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: alleen heb het koppen en het schieten nog niet onder controle, schiet of naast of over of voorlangs hahaha SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Sommigen zullen dit nieuwtje wel interessant vinden: quote: |
|
|
|
Die heeft teveel Silent Hill 2 gespeeld. Overigens 1 van de meest sfeervolle games ooit. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 27-09-2005 22:25] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ah, de CALL OF DUTY 2 demo is er! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja zekers, de gehele silent hill reeks is echt heel sfeervol en tof om te spelen! |
|
De gameplay is echt kut (iig voor PC zonder gamepad), maar de sfeer en het plot maken dat meer dan goed. Wat een geweldige reeks. |
|
quote: heb alleen deel 2 gespeeld maar was er toch niet echt van onder de indruk. Doe mijn resident evil maar |
|
quote: HAHA, hier ben ik ook een hele tijd verslaafd aan geweest. en bijna iedereen die het ziet vind het geweldig. Echt de prefecte party game. Nu alleen nog een metal versie. Er was ooit een project om de songs te vervangen maar daar heb ik al een tijd niks meer van gehoord. |
|
Nu fahrenheit aan het spelen! wat een vette game! net of je een film speeld, geweldig. qua graphics niet hoogstaand, maar hierdoor kune je het tenminste wel op de meeste pc's spelen.. er is overgigens een DC2 en een andere DK game om te spelen met de bongo's [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 28-09-2005 22:23] |
|
quote: En? Al gespeeld? |
|
kwil fable lost chapters. maar geen zin om geld aan te spenderen aangezien je het toch zo hebt uitgespeeld als je de revieuws mag geloven |
|
COD2 is in principe gewoon COD, het enige verschil is de graphics update en er zitten wat meer paden in om naar je uiteindelijke doel te komen. Oftewel, ik was teleurgesteld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hmmm... Zal demo zelf ook nog even proberen. Waarschijnlijk speel ik toch straks alleen multiplayer... |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |