|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo. Uitgespeeld En, cool, 2 minigames unlocked en uiteraard een hogere moeilijkheidsgraad. Binnenkort maar een nieuwe game starten. |
|
quote: Heb je beide eindes uitgespeelt dan? Ik ben nu bezig met the prince als uitelkaarvallende en stervende lelijkerd .. Ik zit alleen vast op een stuk waar na een groot aantal sprongen via bootmasten die omvallen enzo ik op een platform terecht kom dat ook binnen enkele seconden naar beneden dondert.. Ik heb op dat punt echt geen flauw idee waar ik heen moet springen. Op dat platform staat ook nog een kist met zo'n 'art'-bonus ding. Nou ja, boeien.. Het spel is in ieder geval wreed en de nummers van Godsmack mogen er ook wel zijn :D.. Another Day, Another Way .... |
|
quote: Nog maar een keer dan....iemand die z'n poster verzameling kwijt wil ???? Fuck the world and fuck you |
|
Kan je niet gewoon in het centrum bij gamewinkels wat regelen ofzo? |
|
Asheron's Call: Throne of Destiny gaat best tof worden FREEZE |
|
quote: Nee....dacht je dat ik dat al niet geprobeerd had ??? Ik mag dan niet de slimste op dit forum zijn, maar daar heb zelfs ik aan gedacht. Daar was steevast het antwoord : Zoek maar op internet....Heb ik dus gedaan maar dan kan je alleen via us sites wat krijgen......En dan altijd betalen via visa, mastercard en dat soort dingen en daar heb ik geen zin in.Verder zoeken dan maar.Net effe gemaild met die lui van Power Unlimited...misschien weten hun wat. Fuck the world and fuck you |
|
Kan je Guild Wars spelen als je hem niet origineel hebt of is dat niet te doen? Now downloading: (PC) - DOOM Collector's Edition - DOOM 1&2, Final DOOM (CCD) [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-06-2005 23:17] |
|
Je hebt een cd key nodig, cds zelf zijn verder geloof niet echt nodig voor het spelen. |
|
Ik bedoelde het eigenlijk meer in verband met het online spelen, aangezien het meestal niet moeilijk is om het spel te installeren, maar wel om met een valse account online te spelen. |
|
Guildwars kan aleen online he er is geen single player iets voor zonder inet |
|
Ik speel nu Resident Evil 4, wat een fantastisch spel is dat! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Dat weet ik, maar dan nog toch? Ik heb net Ultimate Doom uitgespeeld, maar wel op de kleutermoeilijkheidsgraad. |
|
Wie speelt er hier Battlefield 2? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik de demo, sinds gisteravond. Ik lach me helemaal suf om de stunts die ik uithaal. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Me broer wou de demo downloaden. Heb ik het gedaan, kan ik hem niet installeren vanwege: "You must have Administrator privileges to run Setup." Iemand hier ook problemen mee gehad of weet wat ik er aan kan doen? |
|
Je draait win xp? en bent zelf niet de administator van de comp? naar acc gaan van admin zou ik zeggen.. |
|
quote: Win xp, ja. We hebben verschillende users hier, dus die van me vader zal dan de administrator zijn? |
|
Waarschijnlijk. welke user admin is kun je bij instaleren van xp instellen dus |
|
quote: Hehe, zo'n vader heb ik ook OVERAL paswoorden, niemand administrator privileges behalve hijzelf.. Argh!! Blij dat ik nog een prima pctje op mn kamer heb staan Thuiswonen is zo'n feest.. Ontopic: Speel nu al dagen Gran Turismo 4.. Wat een ongelofelijk vette game zeg! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Me broer wist me vaders wachtwoord, dus hebben we hem daarop geinstalleerd. Helaas heeft me vader een te langzame computer blijkt. Hij doet het niet, eerst zwartscherm en dan terug naar Windows. |
|
Installeer je een spel van 14gb, zegt hij dat hij de cd niet kan vinden, godverdomme. |
|
Shit...van alle ps2 spellen blijven devil May cry 3,en Mortal kombat : deception toch het gaafst....Hoewel Socom 2 ook erg wreed blijft naturlich. Fuck the world and fuck you |
|
gisteren Uru gekocht, puzzelen! |
|
quote: Pro Evo natuurlijk ook, heersch voetbal! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |