|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
te gek! zaterdag even flink spoelen ! *90% kans op regen minimaal 10 MM ponco maar met nimme Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het was net andersom toch? 10 % kans op regen. |
|
quote: Ze zijn wat onvoorspelbaar in Friesland.. |
|
quote:Mietsjuh Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hehe weet precies hoe ut gaat , zaterdag zeiknat zondag weer su ziek as un hond Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nou veel op de overdekte metalmarket rondhangen danmaar kunnen we gezellig ouwehoeren http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
eej te gek bist dr oek! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hatsaa, kaart gekocht. Mooi grote ploeg uit Joure dit jaar! Een ploeg van in elk geval 11 man. U kunt mij herkennen aan een rode roos en een algemeen dagblad onder de arm. En een Chaosphere hoodie. |
|
Hey Marty ik heb net ook m'n kaart bij Heins gekocht. Ik heb nummer 676. Heb jij nummer 666 toevallig? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kom ik aan met mijn kaartnummer 48 |
|
Heb nog een plek over in de auto vanaf Groningen... Ongeveer 18:00 vanaf CS rechtstreeks naar de plaats des onheils. Iemand...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ga je via Zwolle You can either agree with me, or be wrong. |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath - The Witch en JH - 7th Fallen Angel - Violent God - Sharteel - No Gay Blackmetal - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - Lord Ruftlucht - Miss Ruftlucht - Ratman? - Carnagath+ - misschien de rest van de spotclub ook????? - jbassist - Yowannuzz |
|
Tering, wat een lijst... |
|
quote:665, the number of BARABAS Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nee, jij via Groningen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Asociaal veel lui uit Zwolle mee hahaha |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria --> half Zwolle - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo --> Zwolle - Doomy --> half Zwolle - H-K --> Zwolle - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK --> Zwolle - NecRobert - Orion + geliefde ZWOLLE SUCKS! - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath --> Zwolle - The Witch en JH --> Zwolle - 7th Fallen Angel --> Zwolle - Violent God - Sharteel - No Gay Blackmetal --> Zwolle - Verlepte Theedoek --> Zwolle - Bringer of Light --> Zwolle - Lord Ruftlucht --> Zwolle - Miss Ruftlucht - Ratman? --> Zwolle - Carnagath+ --> Zwolle - misschien de rest van de spotclub ook????? - jbassist - Yowannuzz Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: [edit] laat maar. verkeerd gelezen [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 01-06-2005 8:35] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria --> half Zwolle - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo --> Zwolle - Doomy --> half Zwolle - H-K --> Zwolle - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK --> Zwolle - NecRobert - Orion + geliefde ZWOLLE SUCKS! - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath --> Zwolle - The Witch en JH --> Zwolle - 7th Fallen Angel --> Zwolle - Violent God - Sharteel - No Gay Blackmetal --> Zwolle - Verlepte Theedoek --> Zwolle - Bringer of Light --> Zwolle - Lord Ruftlucht --> Zwolle - Miss Ruftlucht - Ratman? --> Zwolle - Carnagath+ --> Zwolle - misschien de rest van de spotclub ook????? - jbassist - Yowannuzz Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Willen de Zwolsche pre-pre-party bezoekers extra drank meenem'n?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Als ik er aan denk wel ja, wat hebbie met m'n vorige meegenomen voorraad doan dan? |
|
quote: Jij hebt vrijstelling Met jouw voorraadje heb ik drankorgel gespeeld. Ga ik zo meteen na mijn examen ook doen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |