|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Net zoals vorig jaar op de camping.. EEY MAN, DOE EENS WAT STILLER.. IK BEN HIER VOOR MIJN RUST GODVERREDOMME |
|
quote: Ik hoef geen hond, want de heer is mijn herder! ole! Life doesn't get much better than this! |
|
Het regent nu in Bergum hoorde ik |
|
quote: Aight, woohoo, nog 3 uur en dan begint de reis. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Veel alcohol houdt de regen buiten! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Vorig jaar in Zwolle prachtig weer, rij ik Friesland in.. dikke vette slagregens.. Buitenland ook altijd.. |
|
quote: Alles wat nu valt, valt straks niet meer. Regen op festivallen is gewoon metal, kloar. Eens kijken of ik op het werk nog wat plastic kartonbaalzakken kan bietsen, enorme stukken dik plastic. Life doesn't get much better than this! |
|
als je nog wat overhebt........ |
|
Goh, zag net dat er zelfs nog wat leuke bands spelen op Waldrock.. wat een leuk extraatje.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee ik moet het nu doen met Meshuggah en Opeth En wie ben jij dan? metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
de modderpoel voor wâldrock is dus al in de maak. ik hoorde net op het nieuws dat ze voor vanmiddag regen en hagel afgeven. Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
quote: Veel plezier, iedereen! Suck my piss |
|
Ow ennuh... voor de mensen die met de zug gaan vanuit Utrecht (en ik zag Houten ook voorbij komen): 14.22 De zug naar Leeuwarden. Je kan me herkennen aan mn lange haar en zwarte T-shirt. Als je mee wil stuur me dan een PM metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Modderworstelen! Woohoo! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Och die zooi tijdens Dynamo overtreffen ze toch niet. |
|
quote: Als je een krullerige kortharige poser in Zwolle in ziet stappen dan ben ik het. Life doesn't get much better than this! |
|
als je daar iemand in ziet stappen die op mij lijkt dan ben ik het niet. En wat zijn er ineens een aantal paginaatjes pleite in dit topic.... metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Vanuit Frankrijk nadert een onweersstoring die vanmiddag en vanavond gaat passeren. We krijgen dan enkele fikse onweersbuien waarbij hagel en zware windstoten kunnen voorkomen. Bovendien kan er lokaal wateroverlast ontstaan. *pakt emmertje in* Oh en toch maar wel de scheerlijnen mee |
|
Oh dan blijf ik maar thuis |
|
quote: EEEY NEE! |
|
quote:Haha nee tuurlijk nie |
|
Oke lui, wie gaat ermee zaterdagochtend 10.30 uur koffie drinken? Lijkt me lachen. Als ze dan vragen hoe je je koffie drinkt: Black please, black as hell! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Pfewwww |
|
quote: Hopelijk hebben ze ook thee. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |