|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmz, gaat iedereen de vrijdag op waldrock naar die preparty dan? Ik blijf altijd stug op de camping een beetje ouwehoeren en bier drinken elk jaar. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Denk niet iedereen, maar ikke wel |
|
quote: Okee deal! Beetje lomp om bier mee te slepen naar het filmhuis eerst. |
|
Hmmmm.. in principe.. als ik tot vrijdagnacht werk.. en alles goedzit.. zou ik alsnog zaterdagochtend richting Leeuwarden kunnen rijden.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
Moet ik alleen een tent regelen.. effe met m'n baas overleggen hoe hij er tegenaan kijkt.. ik zou eigenlijk standby staan zondagnacht voor een collega die ondersteuning verleent bij de klant alhier.. kijken of 2,5 uur verderop ook 'standby' genoeg is.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik heb ook standby dienst deze week en het weekend hehe. Maar ik ga gewoon. Het laatste half jaar nog nooit gebeld tijdens standbydienst dus ik gok het erop Vrijdag ook al naar pre-party |
|
Vrijdagavond moet ik thuis zijn, om de backup van alle systemen te monitoren.. in feite houdt het daarmee wel op. Zondagochtend om 3 uur beginnen ze de systemen weer op te starten, en dan gaan er dingen verkeerd, maar is een collega van me hier om de zooi te ondersteunen.. ik zou zijn ondersteuning zijn als alles echt uit de hand loopt. Maar ik ken de omgeving, en die flikkert echt niet zomaar onderuit. Dus.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nou dan! In het slechte geval kan ik nog altijd een collega bellen die om de hoek van ons kantoor woont |
|
quote: |
|
Neemt er iemand zowieso een luchtbed pomp mee? Niet zoveel zin om de mijne mee te slapen hehe. |
|
Nog even het verhaal tegen m'n baas aanhouden dadelijk.. maar de kans is 90% dat ik alsnog mijzelf ten schande kom maken bij dit festijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Self-inflatable matje hier |
|
Bloazn kreng! Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
quote: Ja dat kan ook nog, maar ook daar geen zin in hehe. quote: Nah slapen niet lekker die krengen bovendien is de mijne lek |
|
@Mayo: Ik heb een mooie oranje pomp, hoor Kaartje net gescoord, onderweg maarliefst 3 spots! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hebben ze ze nog bij ticketservice? Dan ga ik zo ook even langs, is wel veiliger dan hem zaterdag kopen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Rennen! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zat kaarten nog quote: Hehe okee, neem ik geen pomp mee |
|
Ik ga dadelijk maar eens een kaartje scoren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Gezellig!! |
|
Nu nog een tent! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |