![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
*hahahahahahaha* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
he ster jij ook hier? ![]() ![]() |
|
al zin in een degelijke show kanaal duiken door henk? hopen voor henk dat hij kringspierontspanners heeft ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 10-06-2005 12:23] ![]() |
|
quote: AAARRRGGGHHHH VVVIIIEEESSSS!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
no shit sherlock ![]() ![]() |
|
quote: En als ze er dan een mooi logo op plakt? Zijn ze dan niet meer vies? ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ...... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee, er zijn grenzen.... ![]() |
|
onder het motto: ik zou er niet op gevonden willen worden? ![]() ![]() |
|
ONTOPIC STELLETJE HOEREN>>>>> ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
is dit ff een puur popfront pagina ![]() |
|
excuus ![]() |
|
Jezus man, wat kan jij geen Nederlands. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() Jaj oock niej goe zo ja! ![]() ![]() |
|
quote: Bah? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ja. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:het zou niet om uiterlijk moeten gaan maar om je innerlijk, wat van buiten lelijk lijkt kan van binnen lekker zitten (even aan Peter vragen) ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |