|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 31 mei 2005 11:03 schreef Sharteel het volgende: - Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath - The Witch en JH - 7th Fallen Angel - Boldey - Garfield - Violent God (als ik nog een kaart kan bemachtigen) - Sharteel -No Gay Blackmetal -Verlepte Theedoek -Bringer of Light -Lord Ruftlucht -Miss Ruftlucht -Ratman? -Carnagath+ -misschien de rest van de spotclub ook????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Poncho mee.. |
|
quote:Optie En watervaste vloeitjes. Plastic ofzo. |
|
quote:Een watervast vloeitje? |
|
Volgens omrop fryslan wordt het juist weer beter: http://www2.omropfryslan.nl/default.asp?ObjectID=133 dus dat wordt weer gewoon afwachten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik rook toch niet.. frnkie toch.. pff. Nee een poncho |
|
quote:Hehe ja duh |
|
quote: Absoluut! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: It kwik giet oan 'e ein fan 'e wike rjochting de 22, 23 graden. Mooi taaltje ook haha Jebes : Yeah! |
|
quote: voeg jbassist ook maar toe en Devilicious Pem: gij komt uit bergum? en kom je ook wel in de kiehool dan? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Femaze misschien, Ralph niet en Illusione ging ook al niet.. de rest wel |
|
quote: Ik kom oorspronkelijk uit Bergum en grootste deel van mijn leventje ook gewoond Kiehool eigenlijk betrekkelijk weinig geweest Ging vaker naar Iduna... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath - The Witch en JH - 7th Fallen Angel - Violent God - Sharteel - No Gay Blackmetal - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - Lord Ruftlucht - Miss Ruftlucht - Ratman? - Carnagath+ - misschien de rest van de spotclub ook????? - jbassist |
|
quote: A, mooi, hoe laat was je van plan te vertrekken? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Heersch! We worden zaterdag gebracht én gehaald door BARABAS z'n pa. Bij deze roep ik zijn pa uit tot pa van het jaar. Ik hoop dat ie weet waaraan ie begint want de heenweg gaat nog wel maar op de terugweg 10 zatte koppen in de bus lijkt me geen pretje als chauffeur. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
is er dit jaar weer die pre-party, en als het er is, wat speelt er dan eigenlijk? |
|
Textures sowieso. Moet je ff waldrock forum checken |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/1709601/1 |
|
Godsgloeiende! Nu kan mn vervoer weer geen oppas krijgen voor hun kleine.. Iemand nog plekje vanuit Zwolle vrij? En anders maar treinen enzo dan |
|
quote: Vraag Imke anders eff, die reed met een vriend van Mathieu mee ofzoiets.. misschien hebben die nog plek over. Anders treinen met H-K en Renee.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-05-2005 15:18] |
|
quote:Zo lang houd ik het niet uit naast Imke Thanx voor de tip iig |
|
quote: Nahhjaaaa.. Komt wel goed die heenreis, desnoods vragen of Mathieu je spullen in de auto wil meeslepen. |
|
quote: hehe thanx! |
|
quote: Korreltje zout he quote: Joa kump wa goed. Trein vin'k ook niet erg ofzo. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |