|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doen ze altijd. De ene keer wat beter dan de andere keer... Bang that head that doesn't bang! |
|
quote: Je kent me te goed.... in ieder geval ga ik zo maar eens slapen. na 5 kanon achter de kiezen begint de moeheid wel toe te slaan metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Wij vertrekken nu rond half 5 met de auto vanuit Zwolle.. zijn we er rond half 6 ongeveer.. of wat later nog ivm file. De rest ook rond die tijd, Mathieu, Daantje en Imke gaan geloof ik al iets eerder. Ik heb gezegt dat ik wacht tot het grootste deel aanwezig is op terrein en dan gezamenlijk een plekje op ga zoeken. Wat de rest wil doen weet ik niet, moeten ze zelf maar kijken. edit: oh hoor nu net weer dat we oude tijd vertrekken.. 16 uur.. ach boeie.. ik wacht gewoon op jullie. Frnk zou me smsen als jullie dr waren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-06-2005 0:43] |
|
quote: Woutertje toch... Nog steeds fan van Deftones?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Vannacht opklaringen. Overdag warm met zon, gevolgd door onweersbuien. Vannacht zijn er naast wolkenvelden ook opklaringen en met weinig wind en minimumtemperatuur rond 13 graden kan er lokaal een (grond)mistbank ontstaan. De dag begint mooi met zonnige perioden en het wordt snel warm. De maxima lopen in een groot deel van het land op naar zomerse waarden van 25 tot 29 graden, aan zee blijft het koeler. In de middag ontstaan er buien met onweer en ook hagel en windstoten zijn mogelijk. Tijdens een bui koelt het sterk af naar een graad of 17. De wind is eerst zwak en enigszins veranderlijk, maar draait in de loop van de middag/avond naar west tot zuidwest en neemt toe tot matig en langs de kust vrij krachtig. Zaterdagnacht trekken de onweersbuien naar Duitsland weg. De bewolking blijft echter overheersen, waardoor het niet veel verder afkoelt dan een graad of 12. Pas overdag is er ruimte voor opklaringen, maar de kans op enkele buien blijft bestaan. 't Wordt dan 's middags zo'n 18 graden bij een matige, aan zee vrij krachtige tot krachtige, wind uit west tot zuidwest. |
|
quote: Heb de naargeestige meneer gesproken Komt alemaal goed, nummers uitgewisseld enzo. Enige probleem dat nog kan ontstaan is dat ik NOG meer van het gehaalde bier opdrink en er niks meer overblijft om morgen uit te delen Life doesn't get much better than this! |
|
Gaat er vanmiddag nog iemand met de auto vanuit Utrecht/ Houten op pad naar Waldrock en heeft die nog een plekje in de auto over?? Hatsjikidee! |
|
Hehe, wishfull thinking. Ik ga mooi met de trein. Mensen die me gezelschap willen houden, vanaf Zwolle 15:52 trein naar leeuwarden spoor 3a. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik kachel vannacht nog van Eindhoven naar Waldrock, iemand die op de route ligt kan wellicht met mij meerijden. Misschien. En ja, ik rij midden in de nacht, vertrek rond 1 uur uit Eindhoven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@ BARABAS: gister met Marty afgesproken dat we rond half 11/ kwart voor 11 vertrekken bij Super de Boer. Weet je het ff Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik zit waarschijnljik ook in die trein als ik niet met de auto kan gaan Duurt wel een uur langer met de trein by the way...dus... als er nog iemand een plaatsje vrij heeft Hatsjikidee! |
|
Ik vertrek rond 17:00 vanuit Venlo (route nijmegen, arnhem, zwolle, bergum). heb 2 plaatsen over. |
|
langs Nijmegen! heb ik potverdikkie al vervoer tot zaterdag! |
|
quote: Sodehannes! maar leuk je weer eens te zien heb je nog hetzelfde nummer, anders doe ik wel ff bellen als ik je niet vindt? |
|
quote: Zoooooooo druk is het nooit op de vrijdag, komt goed.. ik moet gewoon geduldig wachten met tent opzetten. Tja ik en geduldig, tja.. |
|
Deze al gezien? LOL Originally posted by manolo http://www.wakeuproep.nl/ Hallo kerk / gemeente / stichting / organisatie / vereniging / lid van de samenleving, Via deze mail willen wij als een gebedsteam van Burgum u vragen om versterking in verband met de komende ‘Wâldrock’ (Burgum ligt in de wouden. Vandaar woud-rock, voor de niet Friezen onder ons). ... De bands die hier gaan optreden zijn: Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept, Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society, Strapping Young Lad, Entombed, Mastodon, Cephalic Carnage en Epica. Een aantal namen spreken al voor zich. ... De bands presenteren dood, wanhoop, duisternis, gebondenheid, gevangenschap, vernietiging, pijniging, leugen, etc aan het publiek. Als u de interviews leest met bandleden komt heel duidelijk naar voren dat ze geïnspireerd worden door Satan zelf. ... In Gods Woord staat dat de duivel rond gaat als een brullende leeuw op zoek naar wie hij kan verslinden. (1Petr. 5: Dit probeert hij o.a. door Wâldrock. Elk jaar komen er jongeren op af die zich van geen kwaad bewust zijn en de kans lopen om verslonden te worden. Wâldrock valt te vergelijken met een uitstorting van zwarte olie. Zwart wat staat voor duisternis met een glinsterende doch funeste aantrekkelijkheid. Een witte en vrije vogel die in contact komt met olie en hierdoor besmeurd wordt, zit gevangen. Zo is de muziek te vergelijken met de olie en onze jonge mensen met de witte vogel. ... We zouden het erg op prijs stellen als u ons op de hoogte stelt als u deel wilt nemen op welke wijze dan ook. Dit kan in Burgum zijn, thuis, binnen gebedsgroepen, jeugdgroepen, noem maar op. Hartelijke groet en hopelijk tot ziens, Gebedsgroep Burgum Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Kwam nog maar 4 keer voorbij ofzo. |
|
Yeah, zo nog ff wat laatste boodschapjes doen en dan ga ik tegen 15.00 richting station. Muziekje mee, hitchhikers guide to the galaxy mee. Ik vermaak me wel. Spelen er eigenlijk bands ook nog? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Eh ja geloof het wel |
|
quote: Oeeeehhhhh yeah verslindt mij Wauw heerlijk gevonden ook. Best gevaarlijk zulke mensen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dus mocht iemand zich geroepen voelen, wat extra hulp voor die arme mensen is nooit weg natuurlijk: 4 juni 2005 Koffieschenken - om 10.00 verzamelen in de Sprankel voor diegene die mee koffie schenkt - wil IEDEREEN (ook als je niet mee gaat schenken) thermoskannen, voorzien van een naam, gevuld met koffie/thee brengen in de Sprankel. - Vanaf 10.30 wordt er koffie geschonken op kruispunt fietspad-Zomerweg en worden er folders uitgedeeld/gesprekjes aangegaan. - Evt. folders ook op andere punten uitdelen. Bidden Baptistencentrum ‘De Spankel’ aan de Kon. Julianalaan 14, te Burgum zal als basis fungeren. Er wordt in blokken van één uur gebeden, met verschillende leiders: Gebedsfietstocht - 14.00 verzamelen bij de Sprankel. - O.l.v. Aukje Dijkman Gebedswandeling - 14.00 o.l.v Jaap Posthumus - ook een gebedswandeling o.l.v. Kees Postma Praise-avond - Aanvang 20.00 in het Baptistencentrum ‘De Sprankel’ aan de Kon. Julianalaan 14, te Burgum. - o.l.v. Harold ten Cate - spreker: Johan Doornenbal Wil je meewerken? Meld je dan bij fam. J. Dijkman: a_dijkman@hotmail.com Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat ze het maar een beetje rustig houden dan. Met al die herrie aan mijn kop kan ik niet lezen verdomme! Life doesn't get much better than this! |
|
Een gebedswandeling! WOOOO! Count me in! Fles vodka erbij, stevige pretsigaret en een ghettoblaster met Necrophagist. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik vraag me af hoe ze dat doen met de gebedsfietstocht. Je mag toch niet met losse handen fietsen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |