![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
waar??? bij jou???? ![]() ![]() ![]() |
|
Bij mij in Popfront ja ![]() ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
ik dacht al, je wilt toch niet van het rondje heten???? ![]() ![]() |
|
Harold in de bocht???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er zijn toch veel dingen aan mij voorbijgegaan op Waldrock, als ik dit allemaal zo zie.. volgende keer maar betere drank meenemen.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
ben ik het wel met je eens ![]() ![]() |
|
quote: Godsamme mayo, I'll kill you ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wacht maar................ ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Das mischien maar goed ook. Laat er is iets de tietn zien, krijg je zoiets ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Haha, jij zekers.. pfff! ![]() ![]() |
|
quote: Wacht maar af.....grrrrrrrrr ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Nu ben ik bang, je gaat me toch niet wakker maken op graspop ofzo he.. ![]() ![]() |
|
quote: U ziet wel, hehehe ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Aaarghhh! Ik vertrouw je voor geen meter.. Ik blijf wel thuis zaterdag ![]() ![]() |
|
quote: ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Oh je wil gewoon dat ik zaterdag niet ga he? Nou, dan ga ik lekker toch.. speciaal om jou te klieren. ZO! Dat zal je leren. ![]() |
|
quote: oei oei oei, I'm scared shitless ![]() Geeft mij weer een kans om je terug te pakken ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Hmm, er is een kansje dat ik zaterdag aan de frisdrank zit. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Ik trek de stop uit je woonboot zodat die zinkt.. naar manneke die je daar bent! ![]() ![]() ![]() ![]() Maar maar maar.. ik heb die foto niet gemaakt hoor. Dat was AoD.. ik heb nog wel een ernstigere foto van je, van 3 jaar geleden Waldrock ofzo. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-06-2005 20:12] ![]() |
|
quote: Jij bent degene die hem heeft gepost ![]() En als je die andere foto post wordt mijn wraak alleen maar zoeter (of bitterder) ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Nee die post ik NOG niet, die bewaar ik even voor als jij een keer wraak neemt. Dan heb ik nog een erger middel achter de hand. ![]() |
|
quote: Moet jij weten; ik heb van het weekend een camera te leen, dus.......prepare to be severely spotted! @Illusione: misschien een ideetje voor de spot van zaterdag: Iets te veel foto's makende dames met krullen ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: STERF!!! ![]() Ahja ik heb ook een zeer leuke camera mee ![]() |
|
quote: Ik wou eigenlijk gaan voor de 'Spot de wegduikende Eindhovenaar op de vlucht voor de vrouw met de camera'.. maar deze kan er ook wel mee door. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Hé, hebben jullie het over deze foto?? ![]() Hatsjikidee! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |