|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij ook daar? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mooi toch, we krijgen gratis koffie Ach, ondanks de betweterigheid die er vanaf straalt vind het altijd wel wat hebben dat ze het in hun eigen gedachtengang iig nog wel goed met ons voor hebben Vanmiddag even een kaartje gekocht, nu ben ik er dus zeker. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: hahaha, vooral de volgende zaken: De bands die hier gaan optreden zijn: Megadeth, Life of Agony en Epica. De bands presenteren dood, wanhoop, duisternis, gebondenheid, gevangenschap, vernietiging, pijniging, leugen, etc aan het publiek. Als u de interviews leest met bandleden komt heel duidelijk naar voren dat ze geïnspireerd worden door Satan zelf. |
|
wat een mongolen |
|
'hopelijk hebben ze geen invloed' HAHAHA |
|
heb ze mooi gemaild, haha |
|
of je mee mocht doen?! |
|
dat christenen geen moraliteit kennen dat zieke kindjes die hongr lijden hen geen zak kan schelen, dat soort dingen :D |
|
quote: Ja, maar als je goed leest gaan ze ook ergens zingen..."wordt op bepaalde punten d.m.v. muziek en zang God groot gemaakt" -> NIET OP DE CAMPING !!! Dat is die koffie me echt niet waard namelijk... [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 01-06-2005 23:23] Hatsjikidee! |
|
vet, ik hoop dat ze ook flyers uitdelen |
|
en stickers Hatsjikidee! |
|
Hee wat leuk, zijn die lui er ook weer. Voorgaande 2 jaar moeten missen. Normaal gesproken staan er een aantal mensen aan te spreken voor de ingang festival terrein. Ze komen de camping niet op tenzij ze een kaartje kopen hehe. Jammer dat ze geen thee uitdelen, daarvoor zou ik wel zijn bekeerd. Net als door het fruit toen na Stonehenge festival. |
|
Oh ja, ik wil God heel graag vinden. God en ik zijn de beste maatjes. Hij verscheurt mij van het ene puntje van m'n ziel tot de andere, en ik ga niet naar de kerk.. da's pas een vriend! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Het is eigenlijk een schande dat ze verslavende dranken uitdelen zoals koffie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ook jammer dat ze hun optreedschema niet op de website hebben vermeld. Maar ik neem aan dat ze alleen in het volle daglicht zullen optreden. Hatsjikidee! |
|
Riep iemand me? |
|
quote: nee Maar jij gaat ook naar waldrock. Dan moeten we maar ff een bier drinken Aangezien VG geen dikke joints rookt moet het maar bier worden |
|
quote: Goh, ik kan me de eerste metalheads-for-sick-and-useless-AIDSkiddies-organisation nog niet heugen, terwijl er wel degelijk christelijke organisaties zijn op dat gebied. Jouw vooroordelen omtrend christenen zijn blijkbaar nog veel groter dan die van de christenen over metalheads. Niet dat er iets mis is met vooroordelen, dat niet. |
|
Wat een BuLL! Metalheads komen toch niet elke week samen om dat ze ergens in geloven? Zij ko9men bij elkaar om muziek te luisteren, metalheads pretenderen ook niet ( enkele uitzondering daargelaten) dat zij de goedheidzelf zijn of dat ze de waarheid verkondigen. dat vind ik nogal een groot verschil.. |
|
quote:Aangezien ik jullie beste vriend ben zijn jullie er zeker blij mee dat ik kom! |
|
Neemt er iemand uit het gaye Zwolle een gasbrander mee??? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
must weer vreten? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: En waar is de metalbijbel die wij allemaal volgen? Wil je volgende keer at least nadenken voordat je iets doms post. |
|
quote:Bruine bonen eten, aansteker mee, tadaa |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |