|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Het gras ziet er nu iig nog gezond en groen uit: Ook niet onbelangrijk: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mischien mijn tent toch maar een eindje uit de buurt zetten, met al dat gekreun om me heen kan ik niet bierdrinken Life doesn't get much better than this! |
|
quote: En zo'n kurk meenemen is misschine ook wel handig.... |
|
quote: Ieeh reminds me aan die film die ik gister in filmhuis zag, een zoenscene tussen 2 mannen.. van dichtbij.. met veel gekreun en gehijg |
|
quote: Twee voor de zekerheid Life doesn't get much better than this! |
|
quote: vork inslikken, dan heb je tralies... |
|
quote: Lijkt me toch wel een beetje pijnlijk... maar je moet er wat voor over hebben! [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 03-06-2005 14:24] |
|
shit bezorg ik mezelf hier weer es een slechte naam zeg.. |
|
quote: Neen. niet zoveel geld meer, het wordt weer kloteweer, vorig jaar was gewoon kut, staat nog in mn geheugen gegrift. van het geld wat ik overhoud van festivals die ik niet bezoek dit jaar ga ik eens fijn met de vrouw op vakantie.. althans, dat is de bedoeling.. misschien graspop en rhaktidei (goa/psy fest.) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
latoooorz.. tot morgen lui.. en een aantal tot straks |
|
quote: ben er wel denk ik.. (mischien niet al teslim aangezien ik nog knap brak ben van gister.. maar fuck: TEXTURES!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zooooo.. 3 liter vodka, 3 liter whisky. Vannacht zit ik goed. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
hahaha, nou jij liever dan ik. Ik moet vanavond nog naar een kroeg, waar de drank voor mij geen cent zal kosten.. Zal morgen dus wel brak naar waldrock moeten.. Maarja. |
|
Ik kom vannacht pas om 3 uur aan ofzo, ik heb dan nog wel wat in te halen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat gaat met die flessen zeker lukken Veel plezier! |
|
quote: UNDERSTATEMENT!!!! Tot over een paar uurtjes allemaal. spelfout weggehaald... |
|
Ze moeten wat harder bidden, het onweert nog steeds... Bang that head that doesn't bang! |
|
Heb de eerste bikkels al zien fietsen met tentjes achterop, sterkte jongens het is hondeweer. Bang that head that doesn't bang! |
|
Voor enkele bezoekers is het feestje nu al bedorven...... rond half vijf vanuit het werk tussen Groningen en Drachten in de file door een paar Wâldrockers die met hun licht beschadigde auto in de berm stonden, gelukkig geen gewonden voor zover ik kon zien... ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
Complete zinnen graag ...oh nee, ik las gewoon verkeerd [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 03-06-2005 18:46] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Bang that car that doesn't bang! Bang that head that doesn't bang! |
|
quote:Zeker Groningers Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Kwaakt de kikker in het riet, dan blijft het droog, ........of niet ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |