|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Kollum . . . . . . . . . ? |
|
oh dacht dat ie eerst in B-post woonde. Kollum, ook goed |
|
Komt ie dan No meat is sweater |
|
quote: Hiermee wordt maar weer eens bewezen dat het hele metal gebeuren vooral een perifere aangelegenheid is (waar overigens niets mis mee is). 't valt gewoon op |
|
Een opkikker voor de grindcore op Waldrock, die supervette eenmansband komt ook In het publiek weltevertstaan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik kijk hier echt naar uit, Waldrock.. heerlijk festival! |
|
heerlijk vet vreten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Daaaaagen aan de schijt.. |
|
quote: |
|
quote: Ja echt.. nooit, NOOIT patat vreten op het terrein. Parkeerplaats patat en broodjes camping beenham zijn okee En je wil gewoon niet naar die plee's op Waldrock, zeker niet op zondag! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-04-2005 11:17] |
|
quote: wat ook een nadelig effect heeft op je darm-flora: Zelf nasi- en bamiblokken meenemen, deze op warmen op zon campinggas stelletje... hmmm kabbelend kontwater. |
|
quote: Ik sleep standaard krentenbollen mee naar festivals en voor de rest vreet ik daar zo min mogelijk zooi. Alleen Waldrock en broodjes beenham, hmm |
|
quote: JAAA, broodjes beenham met honing-mosterd saus You can either agree with me, or be wrong. |
|
mja met een paar krentebollen red ik het nooit, snelle metabolisme ofzo helemaal volstampen met loempia's dus |
|
quote: Da's zelfs goed voor je darm-fauna Bruce Banner |
|
quote: |
|
Ik zoek wel een mals gothicmeisje om te eten Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik heb echt een zware haat tegen die hamburgers op waldrock. 3 jaar geleden 1 gegeten en VETTE buikkrampen gehad. jaar daarna die hamburger dus maar over laten gaan. maarja, ik ben erg vergevings gezind, maar eet ik gvd dit jaar weer 1 heb ik weer GIGANTISCHE buikkrampen. echt niet leuk... de pannekoeken zijn wel ok trouwes. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
lol een maat van mij had er een paar jaar geleden ook iets wat mindere ervaringen mee ik ga ook liever gewoon dood// Suck my piss |
|
ik vreet gewoan alles wat ze daar he jum kinne gewoan nergens over Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gewoan su veul snuve dat je jeself vertere, skeelt een hoop geld(en reserves) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik weet nog niet cker of ik heen ga. gaan er ook nog mensen uit de provincie groningen heen pekelder |
|
Nee die mogen niet komen. Friesland is van ons. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Verdeeld over twee podia spelen er dit jaar 15 bands op Wâldrock Het programma is als volgt: De vetgedrukte namen spelen op het hoofdpodium, de andere bands in de tent. Megadeth 22.55 0.25 Dimmu Borgir 21.55 -22.55 Dio 20.55 21.55 Metal Church 20.00- 20.55 Accept 19.00 20.00 Meshuggah 18.15 19.00 Life of Agony 17.20 18.15 Soilwork 16.40 17.20 Black Label Society 16.00 16.40 Entombed 15.20 16.00 Strapping Young Lad 14.40 15.20 Epica 14.00 14.40 Mastodon 13.25 14.00 Cephalic Carnage 12.55 13.25 Icepick 12.30 12.55 bitsje unduidelijk maar ach: kut dat SYl&Entombed achter elkaar spelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |