|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Dan heb je die foto waar hij in zijn blote reet op staat behoorlijk uitvoerig bekeken... |
|
Ik blijf er bij dat je die foto goed hebt bekeken. En die is trouwens een kutsmiley. |
|
quote: Vrouwen zien dat soort dingen. Kutsmiley? Nee het is gewoon een slapende/verveelde smiley. |
|
heb me bijzonder vermaakt daar in Friesland! Ik kwam er voor Strapping Young Lad en Meshuggah, erg gaaf om die twee een keertje te hebben gezien. Zondagmiddag, tijdens de terugreis, zijn we (2 man/2 vrouw) bij een of ander chique restaurant gaan ontbijten. Onder de modder uiteraard en ongewassen. Je zag ze kijken.......... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: hahahaha met negerin tepels!!!!!!!! |
|
quote: Van de Valk toevallig? Is traditie ongeveer.. |
|
weet de naam niet meer, maar geen Van de Valk. Anyway, ik heb er lekker ontbeten! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Gegroet, ik , kurk (a.k.a. David uit zwolle), vroeg mij af of iemand nog foto's had van Wâldrock, renée's en Maryo's foto's heb ik al. bij voorbaat dank! ---- Eeeeuj David.. jij hier? |
|
Aaaagggr niet meer die tieten steeds in beeld, doe maar andere tieten trouwens. He FRNK Titt'n |
|
quote:Nou als dat tittn moeten zijn, laat dan maar |
|
is dat mens met die neger tepels niet de matras van Zwolle [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 09-06-2005 16:49] |
|
quote:Herken je die tittn dan? |
|
nee, dr kop |
|
quote: Die zijn van Nienke, en ja ze heeft met veel mannen in zwolle het bed al gedeeld. Vraag maar aan Peter SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Owww ja nu zie ik het ook haha.. En nu doen mn ogen pijn |
|
is dat dé nienke van Peter????????????? (als we het over de zelfde peter hebben, drummer en shit) |
|
dat wist ik niet |
|
Waarschijnlijk wel Kwam dr nog tegen toen we richting camping sjokten.. maar dan gelukkig niet in die pose *veegt opluchtend zn voorhoofd af* |
|
quote: Nee niet de Nienke waar hij een paar jaar mee had. Dit is een andere Nienke, deze was maar goed genoeg voor 1 nacht SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
dat probleem ken ik, ben dr ook nog tegen gekomen |
|
Hieeee bah! |
|
ik schrok al!! |
|
Zo Kurkie, morgen ff het kanaal in, hè? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |