|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen idee eigenlijk wat er verder speelt.. zag het op de Textures site staan maar kan geen verdere info vinden.. Textures is voor mij iig meeeeeer dan voldoende reden Een van mijn fav bands! Maarja... waarvoor kom je wel je tent uit gerold dan? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Vast wel...was ook altijd in Kiehool...Als je me aanspreekt op Waldrock krijg je tje! ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: http://www.omropfryslan.nl/ Icepick dus : Icepick wurdt alle jierren tradisjoneel troch in Fryske band iepene. hehe blunder maar jah @Corpse Flakes en do bist? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 14-04-2005 22:16] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Voor gezelligheid en minimaal 1 leuke band en nee Textures vind ik niet zoveel aan. Maar ach, meestal beslis ik ter plekke wat ik ga doen. Ik lig ook niet in de tent te rotten, loop meestal wat rond of ben mensen kijken voor de tent. |
|
quote: Jij ligt dus voor de tent te rotten in plaats van er in. Hm, mja dat valt nog net onder actief. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Jawel he.. Biertjes drinken is ook actie. |
|
Ik ben van de partij, dus het wordt zowiezo gaaf, |
|
Heh bah, heavy metal tuig. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Want? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik ben er. |
|
quote: Hiephoi! |
|
quote: Is dat niet een beetje erg vroeg? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Klopt, ik lig al bij de kassa voor een kaartje. Hou jij mij gezelschap? |
|
Nee sorry, heb beloofd om een oogje in het zeil te houden bij mijn TV. Volgende keer beter. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Schat, de kassa staat er nog niet hoor. Ik weet nu niet voor welke koeienvlaai jij nu ligt te wachten.. |
|
Ik wil gewoon op tijd zijn. En inderdaad ben ik aan het gokken wanneer en waar de volgende koe gaat schijten. |
|
quote: Wel een luxe hoor, dat internetten op dat weiland. Hadden wij de voorgaande jaren niet op de camping, stonden we daar met onze laptop te wachten tot we konden zm-en. Kut man! Maar goed, pre party info is zeer welkom hier. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-04-2005 0:06] |
|
zm-en is mijn lust en leven. |
|
Holy shit.. Icepick op de bill, dat is echt supercool!!!! |
|
Textures staat op de preparty metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Hoorde gisteravond dat een van de bandleden van Icepick een oude buurjongen van mij is, nooit geweten . . . . . . . . . ? |
|
welke dan? |
|
Bassist ( Durk) . . . . . . . . . ? |
|
komt dur uuut buutenpost jongeuhhhhhh |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |