|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook een 3 persoons tent, dat heerscht.. lekker ruim! |
|
@ angel of death: wie is die lelijke vent op je avatar?!? ZIN IN WALDROCK!!!!!!!!!!! zo.... |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Eey is dat trouwens geen foto die ik heb gemaakt tijdens summer dinges in dat dorp? |
|
quote: Ja kan best. Ik spaar foto's van Matteman. Ik ga nu examen doen, lat0r "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Eeennn, zo hoort het dan ook.. - Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria --> half Zwolle - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo --> Zwolle - Doomy --> half Zwolle - H-K --> Zwolle - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK --> Zwolle - NecRobert - Orion + geliefde ZWOLLE SUCKS! - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath --> Zwolle - The Witch en JH --> Zwolle - 7th Fallen Angel --> Zwolle - Violent God - Sharteel - No Gay Blackmetal --> Zwolle - Verlepte Theedoek --> Zwolle - Bringer of Light --> Zwolle - Lord Ruftlucht --> Zwolle - Miss Ruftlucht - Ratman? --> Zwolle - Carnagath+ --> Zwolle - misschien de rest van de spotclub ook????? - jbassist - Yowannuzz - Illusione -> Spot! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ok dan, weer een Zwols feestje dus!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 01-06-2005 12:56] |
|
quote: Ik denk dat je het aantal friezen niet moet onderschatten hoor.. |
|
Met een snufje Eindhoven [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
en Venlo!! |
|
quote: |
|
quote: Is ook een leuke hobby naast het spotten |
|
quote: Heb je Femaze nog over kunnen halen?? |
|
quote: Bijna.. Bijna.... |
|
quote: hehe, suk6 ernog mee heee Mistress!! |
|
quote: |
|
quote: OP je knietjes.. |
|
Zoooo, in een half uurtje het weekend vrij geregeld, een kaartje, en een tent. En meteen een avondje bieren met een maat voor morgenavond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ha, gaaf. |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria --> half Zwolle - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo --> Zwolle - Doomy --> half Zwolle - H-K --> Zwolle - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK --> Zwolle - NecRobert - Orion + geliefde ZWOLLE SUCKS! - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath --> Zwolle - The Witch en JH --> Zwolle - 7th Fallen Angel --> Zwolle - Violent God - Sharteel - No Gay Blackmetal --> Zwolle - Verlepte Theedoek --> Zwolle - Bringer of Light --> Zwolle - Lord Ruftlucht --> Zwolle - Miss Ruftlucht - Ratman? --> Zwolle - Carnagath+ --> Zwolle - misschien de rest van de spotclub ook????? - jbassist - Yowannuzz - Illusione -> Spot! - collision-tammi |
|
nog maar 2 nachtjes slapen !!! En ik hoef gewoon steeds minder mee te slepen...tent is verzorgd, bier is verzorgd Hatsjikidee! |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Goed om te weten dat er deze dag ook nog voor ons gebeden wordt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |