|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn tent, mijn tent |
|
als ik zaterdag een mushroomcloud boven het campingterrein zie verschijnen, dan weet ik waar het vandaan komt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Er is wel music against cancer dat komende 22 januari voor de tweede keer gehouden wordt. kanker is geen aids, maar denk dat dat ook wel telt toch? En ja daar staan metalbands. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik woon er verdomme 6 km vanaf, maar ga lekker niet heen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ik doe mn best AoD : 1. |
|
quote: Eh nee.. why? Bedoel die broodjes beenham en krentenbollen, daar leef ik op oh en van patat die ze op de parkeerplaats verkopen. Thee en koffie zoep ik niet op een festival dus eh.. nee. |
|
quote: Auw "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: |
|
quote: Hee zijn dit diezelfde lui die een keer met een bus op het terrein hebben gestaan?? Die hebben doodsangsten doorstaan hahaha Hele bus zat vol metalheads, en die dan maar die bus heen en weer duwen enzo LOL Schijnt dat ze ook de tip hadden gekregen dat Ichtus [zo'n vis, zo heet dat geloof ik?? ]symbool te bedekken, want dat kon wel eens reacties uitlokken.... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Owja en wie gaan er nou allemaal naar de pre-party??? Ga ik jullie daar vast zien "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Ja, die vis ja. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: dat hangt er vanaf of het regent |
|
quote: Ja die ja |
|
Nog twee daagjes! Het gaat een kansloos goed weekend worden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hehe schattig dat ze nogsteeds niet opgeven. Vooral aangezien Epica zo enorm satanistisch is... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Agreed Maar wel vermoeiend Vrijdag pre-party, zaterdag Wâldrock, zondag ff uitslapen dan bij pa langs en dan naar Zwollywood effe langsdroppen bij schoonbroer&vriendin, maandag naar Meshuggah... Effe mijn metalgehalte op peil houden "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Vrijdagavond werken tot een uurtje of 3. Dan toch maar effe wat pitten, spullen in de auto gooien, naar Leeuwarden karren, tent neergooien.. en vanaf dat punt kan het alle kanten opgaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ichtus is het Griekse woord voor een of andere vis of zo. En dat is dan weer een afkorting voor Iesus Christus (in het Grieks kennen ze geen "j" dus vandaar de "i"). En dat visje is het logo van het Evangelisme geloof ik. Overigens ben ik dus wel bij de preparty aanwezig! 80% kans op tyfusweer. Dus dan maar droog en warm ergens bier drinken onder het genot van paar bandjes . metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Dat visje geeft aan dat je niet in Darwin/ evolutie gelooft. |
|
als dit oud is zal dat vast, ik kwam het tegen http://www.wakeuproep.nl Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@verlepte theemuts en noggayblackmetal: hoe laat gaan we morgen pleite heinie en naar het buitenland You can either agree with me, or be wrong. |
|
en vergeet je paspoort niet anders kom je friesland niet in. Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Euj tassenkopers.. 65 liter rugzakken voor 17 pleuro bij de kruidvat.. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |