IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Waldrock 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 03-06-2005 19:25 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 3 juni 2005 18:51 schreef BARABAS het volgende:
Zeker Groningers

Nee, Groningers rijden de goede kant op!!!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 03-06-2005 22:16 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

quote:
Op 3 juni 2005 19:25 schreef scotfan het volgende:
Nee, Groningers rijden de goede kant op!!!!!


Ja idd, ze reden de provincie uit....


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 04-06-2005 14:16 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 3 juni 2005 22:16 schreef Corpse Flakes het volgende:
Ja idd, ze reden de provincie uit....

Als we DAT doen dan doen we dat alleen maar om het evangelie van Ron Jans te verkondigen!!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 05-06-2005 11:13 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

ik weet niet wat jullie ervan vonden, maar ik heb me heel goed vermaakt.
Vooral accept vond ik verschrikkelijk goed spelen!
En de regen viel achteraf gezien ook wel mee, ik had veel erger verwacht



[Dit bericht is gewijzigd door granko op 05-06-2005 11:14]


schoppen aas in je hol klootzak!


ChildOfBodom
Malicious
Usericon van ChildOfBodom
Posted 05-06-2005 11:32 by ChildOfBodom Wijzig reactieProfiel van ChildOfBodomQuote dit bericht

Godver wat was dat gaaf!!! SYL viel me een beetje tegen maar vooral Dio en Dimmu Borgir was echt ranzig vet!!! Ook mooi nog handtekeningen van Dimmu gescoord Volgende keer weer!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-06-2005 12:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb me uit-er-mate vermaakt gisteren.

Icepick en Cephalic carnage heb ik moeten missen omdat we bij Burgum in een fucking lange file stonden.
Mastodon klonk lekker zoals altijd. Alleen hadden ze te kampen me een vreselijk slecht geluid. Maar dat had bijna elke band die dag.
Tijdens Epica ben ik de Metal market in gedoken.
Scarve was voor mij een aangename verrassing. Black label society doet me niet zoveel maar Scarve des te meer. Ze zetten gisteren een vette set neer.
Entombed klonk ook weer vet en rete strak. Gave live band.
SYL was een beetje mijn hoogtepunt (samen met Megadeth) van Waldrock. Wat een heerlijke bak herrie! Met een over-the-top pissige Devin.
Soilwork speelde veel werk van hun laatste 2 albums die ik niet ken. En tel daarbij op dat ze een slecht geluid hadden...wat dus maakt dat ik hun songs bijna niet kon herkennen. Jammer, maar opzich heb ik me wel vermaakt.
Tijdens Life of Agony stond ik weer in de Metalmarket.
Meshuggah...tsja. Knap gedaan allemaal maar na 2 a 3 nummers had ik het allemaal wel gehoord. Vreselijk saaie band.
Tijdens Accept stond ik wederom in de Metalmarket.
Metal church klonk, tegen al mijn verwachtingen in, best lekker. Fijne uptempo heavy metal.
Dio deed me niet zoveel maar was best aardig.
Dimmu was ook best leuk om te zien. Sowieso 20x beter dan Cradle vorig jaar.
Megedeth...wat moet ik daar nou nog over zeggen? Ik houd van die band. D'r valt vast genoeg af te dingen op hun optreden maar dat is me allemaal niet eens opgevallen. Geweldige!!!

Bekenden:
Hammer
Femaze
Mayo
Doomy
Nix

Ik ben nu bek af maar voldaan.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 05-06-2005 12:37]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-06-2005 13:07 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

brak.
Gister de ogen goed skeef in'e kop

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 05-06-2005 13:43]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-06-2005 13:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ja was vet!
Cephalic Carnage was een goede opener voor mij (Icepik alleen van de verte wat gezien, iets te traag vond ik). Tjerk in zijn Ridderpakje tijdens blackmetal sabbath heerschte onwijs.
Life of Agony speelde wat te kort naar mijn zin, miste nogal wat nummers, en de nieuwere nummers haalden de snelheid uit het optreden (behalve van love to let you down, want dat is dan wel weer een lekker nummer).
Entombed was heel gaaf, het duurde twee nummers voordat alles goed was maar toen waren ze on a (death 'n) Roll!
Dio was super! Echt geweldig, hoogte punt van de dag voor mij, wat een geweldig ventje is dat toch.
Megadeth heerste ook, optreden leek veel op het optreden in 013, vooral ook omdat ik toen ook tijdens Holy Wars weg moest potverdikkie!
Mastodon en Meshuggah waren ook erg leuk om te zien. Accept speelde beter dan ze eruit zagen haha. SYL was ook onwijs leuk.
blabla bla leuk etc.

Zag Doomy nog staan vooraan bij Meshuggah, maar denk niet dat hij mij gezien heeft


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-06-2005 14:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Moest wel lachen toen Keith Caputo het publiek niet meekreeg omdat hij handen in de lucht wou zien...mooi, die friese mentaliteit


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 15:03 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Keith Caputo was aan het zeiken...zeker 10 minpunten voor LOA daardoor. Maar na de 1e 2 nummers klonk de muziek nog wel lekker.

Megadeth -> vette HEERSCH!!

Rest van de bands die ik gezien heb waren ook top! Vooral Accept viel me 100% mee


Hatsjikidee!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 05-06-2005 15:04 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 15:03 schreef Unholy Mary het volgende:
Vooral Accept viel me 100% mee


Dat lijkt me evident.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 15:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zo, ook weer terug. Zojuist even de modder uit mijn oren gewassen, liters cremespoeling moeten gebruiken maar het is zover. Mijn haren zijn weer doorkambaar, Waldrock is echt voorbij voor dit jaar.

Ik vond het geweldig, lekker lomp ouderwets Waldrocken. Nat, goor, koud, veel leuke mensen, leuke bands, enorm veel blauwe plekken, broodjes beenham met honing mosterd saus, zeer weinig slaap gehad en dus ontzettend kapot nu. Maar het was super!!!

Pre party:
Bewust meegemaakt heb ik Orphanage en dat was gaaf, druk maar wel gaaf. Jammer van die hardcore lui die achterin de zaal een pit gingen starten omdat ze stiekem niet voorin de pit durfden. Textures heb ik nog geen half nummer van meegekregen, net op het moment dat ik wilde kijken was het zo'n beetje afgelopen. Nog wel even een stukje pit meegekregen omdat FRNK zo vriendelijk was mij een zetje te geven


Waldrock:

Icepick: Ik was nog niet geheel wakker maar geloof dat het wel okee klonk.
Cephalic carnage: Oordoppen vergeten, dus naar de camping geweest, geloof niks van meegekregen verder.
Mastodon: Leuke band, kwam alleen weer veel bekenden tegen dus niet alles kunnen zien.
Epica--> Metal market
Scarve: Klonk strak, maar niet mijn ding. Boeiend me verder ook niet zo.
Entombed: Gaaf! Deel van de set gezien, wegens moeheid maar weer vertrokken.
SYL: Helemaal geweldig, wat mij betreft DE band van Waldrock 2005 (naast Megadeth uiteraard). Lekkere lompe pit, heerlijk kunnen uitleven, helemaal bont en blauw gebeukt.
Soilwork: Tijd om wat te gaan eten bij de tent, lekker in de tent gezeten aangezien het net hard begon te regenen hehe.
Life of Agony: Door het eten, de moeheid en de alcohol helemaal kapot. Life of Agony kon me dan ook niet wakker krijgen, wel veel bekende nummers mogen horen.
Meshuggah: Klonk best leuk, voor een paar nummers. Niet mijn ding.
Accept: Leek wel leuk voor een paar nummers, was er niet zo voor in de stemming.
Metal church zette een hele fijne set neer, prettige stem heeft die Ronny Munroe
Dio: Was op zich wel leuk, alleen de voeten hadden rust nodig en de tribune zag er erg aantrekkelijk uit. Rustig van een afstandje zitten kijken.
Dimmu Borgir: Zowieso altijd een heel gaaf en sfeervolle intro. Ik was wederom niet zo in de stemming voor deze band, ook van een afstandje kwam de sfeer niet helemaal over. Naar vertellen, vooraan wel.
Megedeth: Tja.. in 1 woord geweldig!

Afterparty op de camping was ook super, jammer dat Nix alweer sliep en haar kornuiten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-06-2005 21:40]


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 15:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Waldrock.. heerschte. Punt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-06-2005 15:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 15:24 schreef Illusione het volgende:
Waldrock.. heerschte. Punt.


Idem.


spelfout weggehaald...


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 05-06-2005 15:29 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Godkolere wat heerschte Meshuggah toch weer. Wat een geniale band. Geweldige setlist ook, met The Mouth Licking What You've Bled als opener, Sane kwam nog voorbij, verrassenderwijs een heel stuk van Catch 33 en natuurlijk Future Breed Machine als afsluiter. Mijn absolute hoogtepunt.

Life of Agony vond ik met name de eerste 20 minuten overdonderend. Openen met River Runs Red en This Time is natuurlijk altijd dikke prima. Later gingen ze wat nieuwe nummers spelen en die konden mij niet zo boeien. Toch een overtuigend oprteden want ik heb ze ook wel eens veel slechter zien spelen (Lowlands 97 bijvoorbeeld).

Entombed was ook erg aardig, SYL weer heerlijk opgefokt en baldadig. Voor de rest teveel bier gezopen. Het was dan ook de kunst om konsekwent te weinig muntjes in te leveren. Een vriend van mij heeft het gepresteerd om 12 biertjes te halen voor een muntje...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-06-2005 15:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik zag vannacht ook nog een gast die verdwaast in de sloot gelopen was, of liever gezegd, ik rook hem eerst voor ik besefte wat ie gedaan had.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-06-2005 15:40 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

supervet, ruige bands gezien en gezeik op de heenweg met de bus. ellende allemaal.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 15:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 15:38 schreef BARABAS het volgende:
Ik zag vannacht ook nog een gast die verdwaast in de sloot gelopen was, of liever gezegd, ik rook hem eerst voor ik besefte wat ie gedaan had.


Een tijdje in een pad blijven staan levert ook leuke dingen op. Bijvoorbeeld rechtvoorover plat op je smoel in de modder vallen, punkers in onderbroek, verdwaalde gele regen poncho's die gevaarlijk werden geacht en meer van die ongein.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 05-06-2005 15:46 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Zo he, ik leef nog! Superfestival!!!



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 15:49 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Of ik nog leef ben ik nog niet overuit.. ik proef nog steeds de smaak van die goedkope whiskey in m'n strot.. gisteravond maar soldaat gemaakt in de tent toen het hele eskader naar bed waggelde en ik teveel pijn had in m'n rug om nog rond te lopen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-06-2005 15:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

ff kort:

Icepick: van een afstandje aanschouwd. Geinig hardcore collectiefje. Kwamen wat statisch over, desalniettemin goed gedaan.

Cephalic Carnage: geweldige show! Heerlijke brute technische death/grind om de dag mee te beginnen. Vooral de black metal parodie "Black Metal Sabbath" was hilarisch.

Mastodon: geen perfect geluid, toch goed te volgen. Hoogtepunt: het heerlijke Iron Tusk

Epica: tijd voor een biertje.

Scarve: helaas weinig van meegekregen.

Entombed: viel me wat tegen. Ik ben dan ook na 5 nummers ff wat gaan eten. Achteraf bleek dat ze geen enkel nummer van Left Hand Path gespeeld hebben, dus heb wat dat betreft niks gemist.

SYL: Wat een enorme bak herrie weer! Heerlijk! Maar frontman Devin blijft toch de smaakmaker in de band. "We're just fucking better than you! Fuck You and go buy a t-shirt!" of "I was wrong. You're not all inbred. Only half of you!"

Soilwork: laatste paar nummers meegepikt, inclusief mijn favo As We Speak. Geluid was niet optimaal, toch een geinig optreden.

Life of Agony: not my kinda shizzle.

Meshuggah: ongetwijfeld veruit het hoogtepunt van de dag! Wat is dit toch een fantastiche en unieke band! "Never stray from the common liiiiiiiines!!!!" Zelfs werd er nog een paar minuten van Catch 33 gespeeld. Eén minpuntje: het optreden duurde veel te kort

Daarna tijdens de oldies ff bijkomen met een paar biertjes en daarna naar de metalmarket.

Dimmu Borgir: geluid was redelijk, maar niet optimaal. Wel een erg goed optreden! Heb me prima vermaakt.

Megadeth: Prachtig natuurlijk. In My Darkest Hour

Binnenkort een uitgebreider verslag op de FP


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-06-2005 15:54 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 15:53 schreef NecRobert het volgende:


Daarna tijdens de oldies ff bijkomen met een paar biertjes en daarna naar de metalmarket.


Hoe laat was het toen ook alweer?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-06-2005 15:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 15:54 schreef BARABAS het volgende:
Hoe laat was het toen ook alweer?
Ja wij konden de metalmarket niet vinden.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-06-2005 16:03 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Goeie sjit wederom.

Cephalic carnage was een leuke verrassing, entombed was gaaf, SYL heerschte, Accept gaaf, metal church gaaf, meshugga gaaf.
Preparty gemist omdat ik bij een stel hagenezen zat te schuilen voor de regen.

Verder veel drank en een slecht geheugen. De persoon die ervoor heeft gezorgd dat er geen peuken te koop waren verdient een nekschot overigens!


Life doesn't get much better than this!


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 05-06-2005 16:03 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl




Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen