|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Joah pot zout staat naast de pc als ik je zie posten |
|
quote: Neuh, die stuurde ik al lichtelijk gezouten naar je. |
|
quote:ok |
|
quote: Ah wat boeit het ook, ik ga een leuk feestje hebben.. alweeeeer! |
|
quote:Yeah! Wij allemaal Imke ook |
|
quote: Ik ook, als iknog een kaart kan krijgen, maar dat zal wel lukken. |
|
quote:Gaaf! |
|
quote: Waldrock verkoopt echt niet uit hoor, alleen toen met Maiden maar goed.. een kaart kopen is nog wel een goede kans maar krijgen.. tja.. |
|
quote: ok, kopen dan... |
|
quote: Yeah.. Better be Biahh.. oja nog even inkopen doen deze week. |
|
quote: wat op zich raar is want de line-up is minstens zo gaaf You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik kom voor Strapping Young Lad, Cephalic Carnage en de gezelligheid. |
|
quote: Niet onaardig die line-up nee, ah well kaartje was allang binnen voor die line-up compleet was |
|
quote: toen SYL bekent was ben ik gaan rennen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Ga je Theory in Practice nog bekijken op de pre-party dan? *kijkt onschuldig* |
|
quote: Jij deugniet, die spelen helemaal niet. |
|
quote:deugniet?? |
|
quote: nope idd,ik heb 1 der organisators gesproken en het was 28 mei nog lang niet uitverkocht en men hoopte nog op een eindspurt. beetje vreemd met zo'n vette line up!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ze hopen op een opkomst van minimaal 7000 man dan kunnen ze uit. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zie net op tekst tv dat er inmiddels 5400 kaarten zijn verkocht. Men zit volgens eigen zeggen op schema wat de kaartverkoop betreft. spelfout weggehaald... |
|
Zo, deze jongen heeft een kaart. |
|
Ik kom net terug van het postkantoor,er werd mij verteld dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn |
|
happy joy 666!! Suck my piss |
|
quote:Ehm, je kunt wel met mij meekachelen. Ik ga waarschijnlijk vrijdag heen, tenzij het anders word respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |