|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en dan jij er achter staan.. relluh relluh relluh.. Jaja |
|
quote:You betcha! Ik controleer persoonlijk. Dan hadden jullie met dat referendum maar ja moeten stemmen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ik dacht dat jullie land een eigen referendum had You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Ok, ok, ik doe wel mee |
|
quote:Wij hebben binnenkort een onafhankelijkheidsreferendum. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote:Alle kanten waar bier is in elk geval. |
|
Nog een dagje Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Vanavond de pre-pre-Party in VERA |
|
quote: Jeeeetje zeg! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Sjonge,jonge... wat weer een wanhopig en zielig gedrag... Ik zie ons al het tegenovergestelde doen op een EO-jongerendag |
|
Yeah, bier gehaald, kaartje gehaald Hoe laat zijn jullie er morgen mayo? Zorg ik dat ik er rond die tijd ook wel ben. Life doesn't get much better than this! |
|
http://www.wakeuproep.nl[/quote] dit is niet te geloven wat een losers! waldrock wordt hier alleen maar leuker door You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Beter! Gratis koffie (Btw, nog een half dagje afzien.... ) |
|
quote: Met het woord van DOG erbij (lol) |
|
Ik hoop dat ze ook bidden op mooi weer Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hmmm, ik hoop dat jullie er mooi weer bij hebben, gaat niet echt lukken hoorde ik net. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Jawel !!! Beetje positieve energie doet wonderen... Is me al op vele festivals gelukt. (Ondanks mijn zwarte ziel die zaterdag getracht gered te gaan worden) |
|
quote: ....ONWEER HEVIGE WIND.... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
hahaha, die christenen af en toe. Ik heb zo'n me momenten dat ik geen respect kan hebben voor dit soort onzin. Het gaat mij wat tever allemaal. Misschien is psychische hulp wel een uitkomst voor dit soort figuren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
...of een enkeltje hemel Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Tot mogguh allemaal spelfout weggehaald... |
|
quote:Nee, tot zaterdag. |
|
quote: Ik verwachtte gek genoeg al zoiets... Tot morgen dan maar!!! Liever nog, tot morgen en/of overmorgen aan alle mede zm-ende-Wâldrockers! Heb er zin innnnn! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |