|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dit echt een coole line-up. Jammer dat 't zo'n takke eind weg is. |
|
Oeh netjes, kan ik pogen uit te slapen |
|
Ik wil ook! Jammer dat er niemand mee gaat |
|
quote: Goed dat je het zegt, moet nog even wat oude vrienden porren of ik met ze meekan... Hatsjikidee! |
|
aanwezig: Blastmaster & Boldey |
|
quote: Mwah, ga misschien met een vriend erheen |
|
quote:Blastmaster Boldey BARABAS Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
- Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria niet de meest sexy line-up, maar zeker present! [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 10-05-2005 18:43] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
- Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus -Hell_Awaits [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 10-05-2005 18:53] spelfout weggehaald... |
|
hey anus, als je nou ff hey quote-gedeelte uit jouw post haalt, kan iemand anders het wat makkelijker quoten (knippen/plakken buiten beschouwing latende ) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:ik zal wel weer wat gemist hebben... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Hehe, had m'n koppie er even niet bij hehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-05-2005 19:43] |
|
Joah, ik kom ook maar weer dan. Life doesn't get much better than this! |
|
Yay lijsjes. - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kwam vandaag weer langs het terrein, staat nog niks....zelfs het gras is nog niet gemaait Maar het begint alweer te kriebelen! ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
- Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary Hatsjikidee! |
|
weet iemand hoe groot de kans is dat er nog kaarten aan de kassa te krijgen zijn ? Ik zit op dit moment geheel en al aan de grond maar hoop in juni weer uit de shit te zijn. Als dat zo is heb ik ook nog een plekje vrij in mijn autootje voor iemand uit de omgeving van Haarlem Rock moet Rollen |
|
- Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie |
|
- Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK |
|
Wie gaat er allemaal vrijdag al heen gezellig op de camping beetje bier zuipen en joints roken |
|
quote: Uiteraard vrijdag middag al op de camping, geen joints overigens. |
|
Dat geeft niet dan drink je gewoon een extra bier |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |