|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Die deed het niet.. maaarrrr, ik zorg er wel voor dat ik zaterdag een camera bij me heb.. Wraak, zeg ik je, WRAAK! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Helaas voor jou ben ik dan wel vrij nuchter |
|
Dat zullen we nog wel eens zien.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja echt, ik wil aankomend weekend een katerloos weekend. Speciaal voor jou neem ik mijn camera ook weer mee.. |
|
quote: nee dat waren maten van me stond dr wel ergens in de buurt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wat maak je me toch weer enorm blij.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Waren de plasic glazen dit jaar een beetje gaaf. Ik heb er best veel van voorgaande jaren, we gebruiken ze hier nog regelmatig. |
|
quote: Wat versta je onder gaaf? Het waren gewoon solide plastic glazen. Er stond wel een logo op maar waarvan weet ik niet eens. Als je voor het festival even naar die glazen had gevraagd had ik er wel op gelet of eentje voor je achter hebben gehouden Maar zijn hier nog zm-ers die die gristenkaartjes sparen? Ik heb mijn verzameling bijna compleet |
|
quote: Gespaard ? Ik ben bekeerd! Ik heb het licht gezien, en de electriciteitsrekening van Energiebedrijf Jezus (TM) is alleen de blijdschap in je hart! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Weet ik toch quote: Neuh, zonder kleur deze keer. Of nouja ik heb er een zonder kleur, gewoon zwarte tekst. Beetje saai en het leek wel of ze nog kleiner geworden zijn, wat een flut glaasjes. |
|
quote: Okee, okee, ik geef het toe, ik ben niet hele optreden gebleven...Jammer, Left Hand Path gemist. Volgende keer maar wat langer blijven. Maar het bier was zo lekker. |
|
Nouja, als de bands en jaartal en een logo erop geprint staat, vind ik het al een leuk hebbedingetje. |
|
Ik had er ook graag eentje mee willen nemen, maar op het laatst begonnen ze gewoon in crappy plastic bekertjes te schenken. Eikels. |
|
quote: Staat er wel op, maar het zijn gewoon geen mooie bekers.. vorig jaar waren leuker! |
|
quote: Misschien zie ik morgenochtend wel het Licht, als de zon weer opgaat in het Oosten. Hatsjikidee! |
|
quote: Ja, ik!! Maar ik GELOOF (haha) dat ik ze al compleet heb (nr 1-9 in full color). Hatsjikidee! |
|
quote: Het Licht, zoals Jezus mij geleerd heeft, kan altijd en overal tot je komen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Naar metalconcerten en dan op zondag in de kerk, dat valt niet te rijmen he ... |
|
quote: Hé, dat viel mij ook al op! Ik zal er eens zo'n glas van vorig jaar naast houden... Hatsjikidee! |
|
quote: Hé, ik hoef niet naar de kerk, ik heb de kaartjes al Hatsjikidee! |
|
quote: Zeker wel. 'Drank maakt mij sterk en de kater komt in de kerk.' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Avoid the christmas rush, come now! |
|
quote: Heb je kaartjes nodig om naar de kerk te kunnen dan? Zekers die ticketservice kosten weer hoog enzo.. zucht mekkerdemekker. |
|
quote:Hey .. die koorknaapjes afbetalen kost wat .... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |