|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kon ergere buren bedenken ja Life doesn't get much better than this! |
|
quote: verdomme dat slayer gejank kwam me strot uit. de hele dag/nacht maar SLAYERRR! lopen schreuwen, even is leuk maar 2 nachten & 3 dagen het de hele tijd horen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Als het aan mij lag kregen ze allemaal een nekschot Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: idd Waskeburt is the shizzle |
|
eeeeeeeeeeeeeeeeeej! hoe zit ut met mien fiets Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Heb gelukkig geen slayer gehoord. Je zal wel teveel bij friezen gestaan hebben. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: van Joure tot Maastrikki Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hatsjikidee! |
|
quote: nee vieze stinkende Tukkers Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het was een leuk feestje Tijdens DIO zijn we gegaan want de zin was op. Lekkere nasi trouwens! |
|
quote:ik bel su even! Zet 'm maar aan'e lader! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hehe hij net leeg! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nah alleen zaterdagnacht een keertje, vroeg me al af waar dat geroep bleef. Oh en zelfs een keer Hoeruhhh, maarja dat is dan weer zo 2004. Overigens wel Slayer op cd moeten aanhoren van de buurtjes en een stukje DJ Paul Elstak, dat was dan wel weer gaaf. |
|
quote: klaar hijs aan de lader Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Maar wel komen schuilen tijdens het opzetten van de partytent!!! |
|
hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Appie vlag ja? |
|
quote: Daar moet ik me wel bij aansluiten, ondanks het feit dat het maar een kort gesprek was. Sorry, ik ben nooit erg spraakzaam 's ochtends vroeg. Maar ja, je hebt het Licht nog niet gezien.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Heeyy, daar ben ik ook geweest, nuchter als een aapje toen ik aankwam. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja waar sta je dan, bij de appie vlag.. Handig hoor die vlaggen! |
|
quote: Anders was ik iedereen misgelopen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |