|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mja maar als het zelf wordt voorgesteld.. Wel jammer hoor |
|
quote:Jah jammer.. kan het wel uitleggen maar beetje lullig op i-net. Komt er op neer dat Sofie vrijdag een zware avond gaat meemaken. En ik wil haar zaterdag niet in haar eentje helemaal naar Bergum laten gaan ook al zegt ze in al haar goeie bedoelingen van dat ze dat evt wel wil dan. Maar samen uit, samen thuis zeg maar. @AoD Nice try [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-05-2005 16:55] |
|
quote: Weet de reden al, maarre jammers.. nah dan zien we jullie zaadterdag wel. |
|
quote: |
|
nu maar hopen dat het niet zo un klote weer is als op Dynamo!!!!!!!!!!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
dat zit er tot nu toe dik in... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Nou kben dr vrijdag toch ook bij! gedoe altijd ook.. MOOI BREKKN DOAR! |
|
quote: MOOI! Gezellieg Frnkie |
|
quote:Yeah Hehe kijk es wie ik op de waldrocksite vond : |
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaa, een mooie 3 behouden! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Iemand vanuit Zwolle of die er langs komt nog een plekkie over in de auto Anders iemand die gezellig mee wil treinen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Godver, t komt weer lekker dichtbij Hoop vrijdag wat van jullie lelijke koppen te zien spelfout weggehaald... |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead (+ 2 mede gridlockers niet op ZM) - Devilicious Pem - Basement [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 30-05-2005 19:20] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath - The Witch en JH see you at occultfest! |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath - The Witch en JH - 7th Fallen Angel |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath - The Witch en JH - 7th Fallen Angel - Boldey - Garfield - Violent God (als ik nog een kaart kan bemachtigen) |
|
Anders kruip je maar in mijn bips dat loods ik je zo naar binnen! |
|
quote: Gezellig ben ik niet, maar ga wel treinen vanuit Zwolle vrijdag. Moet alleen nog kaartje kopen, maarja, raakt toch niet uitverkocht. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: |
|
GODVERDOMME KANKERWEER : ______________________wo do vr za zo Zonneschijn (%)_________60 30 20 10 30 Neerslagkans (%)________40 70 70 90 50 Hopen dat het weer zo'n kansloze voorspelling is.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 31-05-2005 10:55] |
|
quote: Goed mogelijk dat het een kansloze voorspelling is, de krant had het namelijk vandaag over een graadje of 23 op de zaterdag. NOS Teletekst alleen weer niet...de meeste bronnen spreken elkaar tegen :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
- Greycloak - Blastmaster - Boldey - BARABAS - Brujeria - Varanus - Hell_Awaits - MindlessMayo - Doomy - H-K - Nix - Rapture - Buried_Alive - Unholy Mary - Garfield - Satannemarie - FRNK - NecRobert - Orion + geliefde - Shredhead - Devilicious Pem - Basement - AngelOfDeath - The Witch en JH - 7th Fallen Angel - Boldey - Garfield - Violent God (als ik nog een kaart kan bemachtigen) - Sharteel Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Djeez haha.. nah jah, flinke lading alcohol naar binnen werken en het komt wel goed. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |