|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Burzum heeft en zal me nooit bekoren. |
|
quote: Dat is geen correcte zin. Maar ik vind het ook kut. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dude zoek een hobby. |
|
quote: Hé, ik verveel en maak mijn boekverslagen. Ik moet toch iets hebben om op te kankeren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
3 maanden Dunkelheit in je hoofd hebben begint best wel irritant te worden De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: "When nightfalls she cloaks the world in depenitrable Darkness" (of zo ) |
|
quote: Bijna goed!!!! Vreemd trouwens dat je undersign en je Avatar er nog staan zeg De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Haha, ja, sta er zelf ook van te kijken, Undersign heb ik trouwens langer dan me icon. Maar bij me Icon staat nergens een Hakenkruis, dus niet verboden lijkt mij |
|
quote: Hehehe,ja okeej je undersign is gaaf De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
GRAVELAND bedankt Jou User-Icon is ook gaaf |
|
quote: die undersign heeft toch niet iets (direct) beledigends erin staan. |
|
quote: slim om het te zeggen, tot nu toe had nog niemand dus gezien haha, suffie. Maarre jij bent wel hevig aan het puberen, om de zoveel maanden een nieuw usericon bij je nieuwe image, je hbet het er maar druk mee |
|
quote: ..bedankt. Norseman!! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: nee idd,maar meer dingen die hier gepost zijn worden hier ook zonder meer weggehaald. zonder dat ze direct beledigent zijn De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
ach ze halen bij mij ook welleens dingen weg waarvan ik denk: waar slaat dat nou weer op. Maar goed voetbalscheidsrechters zijn ook niet altijd even consequent, de baas spelen is gemwoonlastig |
|
quote: 'Hvis Lyset Tar Oss' is wat mij betreft Vikernes z'n meest omvattende werk. Aske (of, eigenlijk is het Burzum/Aske aangezien alleen die CD nog verkrijgbaar is) is het meeste 'metal', maar ik vind dat slechts een ruwe schets t.o.v. 'Hvis Lyset Tar Oss'. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 25-05-2003 21:30] |
|
quote: Daar heb je gelijk in. Ik vind de vocals op Burzum/Aske wel een stuk beter dan op de latere albums. |
|
Ik begin Burzum steeds meer te waarderen, na het veelvuldig beluisteren van Det Som Engang Var en Aske (in mp3 vorm) vind ik het tijd worden toch maar een CD te kopen. Ik ben niet helemaal bekend het zijn eigenlijke stijl. Wat ik wel merkte is dat Det som engang var wat sferischer is dan Aske, Aske is wat dreigender. Maar welke CD laat het beste zijn stijl zien? |
|
Wederom, 'Hvis Lyset Tar Oss' is de artistieke culminatie van Burzum, de stijl komt daar het best tot uiting. Het eerdere werk is wat schetsmatiger, na HLTO komt nog 'Filosofem' (te fragmentarisch) en de ambient/keyboard/Casio CD's (de meningen erover zijn verdeeld, ik vind ze wel goed maar stukken minder dan het eerdere werk). |
|
quote:ik zou voor filosofem of hvis lyset tar oss gaan. |
|
dan maar beide in de winkel luisteren In ieder geval bedankt voor de tips |
|
Hmm ik moet zeggen dat ik det engang som var ook echt super goed vind De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |