|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:LEZEN, trut, lezen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ga voor aske. Magnifiek gitaargeluid, lekker om op gitaar mee te spelen. Filosofem is ook erg gaaf, maar meer om de sfeer. Dat zijn eigenlijk de enige twee die ik nog regelmatig draai. |
|
quote:Nou, vertel, wat is de serieuze vraag? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Heeft varg al een streepsnor? |
|
quote: lol sorry hehe Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik draai het trouwens nooit meer. Supersaai en ik heb het denk ik gewoon te vaak gehoord. Er gebeurt gewoon geen reet, iets wat een fatsoenlijke installatie vrij genadeloos aantoont (nou ja dat pretendeer ik dan iig ). Die keyboardshit is sowieso onmeunig kut. Ik snap niet dat iemand daar serieus naar kan luisteren, no offense folks! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
I am offenced. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Mja, ik trek die keyboardnummers ook niet. Maar ik ga wel voor die nummers van aske. Tuurlijk heb ik die al tig keer gehoord. Maar bijv de nrs van celtic frost - morbid tales heb ik ook al tig keer gehoord en dat blijft gaaf, net als aske. Tijdloze muziek vind ik dat, of je het nou luisterd van lp of op de pc of via een mp3 speler. Het gaat natuurlijk ook om de nummers, niet om de productie. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 14-09-2006 23:15] |
|
quote: Offended. Geeft niet. Ik had eigenlijk op een belediging gehoopt, maar helaas. @Wim: tijdloos ja, dat kan. Mijn smaak is wat teveel veranderd denk ik. Die supersimpele muziek trek ik niet meer zo goed, ik vind het té makkelijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, dat kan, dat is een mening. Ik hou juist enorm van simpele muziek en dat is mijn mening. En zo heeft iedereen er 1. Gelukkig wel. |
|
Ik vind het een schande dat een volledig talentloze imbeciel onder de naam 'Burzum' het recht krijgt om zwaar middelmatige muziek te verspreiden met als excuus een totaal nutteloze op waantheorien gebaseerde boodschap. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Het is al laat, eh. En Burzum is toch gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: +1 Ik vind de muziek van Burzum een interessante sfeer hebben, maar de langdradigheid, de simpelheid en de niet bepaald geweldige klank en uitvoering maken dat ik de oude platen al een eeuwigheid niet meer gedraaid heb en van de latere 'ambient' albums walg ik al helemaal. Het enige positieve aan Burzum is voor mij dat ik erdoor heb kennis gemaakt met het werk van Theodor Kittelsen... |
|
quote: Die "boodchap" kan me niets schelen, het gaat mij om de muziek. |
|
quote: 100% mee eens. btw: Dunkelheit beukt!!! |
|
|
|
Hahahaha, ziet 'ie er tegenwoordig zo uit? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tieten! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wat is er gebeurd met mijn held ? Fuck the world and fuck you |
|
Hij is een True Norwegian Aarschneger geworden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hij is de redder van het blanke ras Misanthrope, ook jou redder. Fuck the world and fuck you |
|
Die mag wel's gaan trainen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wie, Misanthrope ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nou, wat een held! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |